Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 I uke 4-6 hadde jeg kjempe ømme pupper, men nå har det liksom gitt seg litt....blir nervøs jeg.Noen andre med samme erfaring?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyan Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Slapp av...heeelt normalt. Var slik med meg og...og maaaange mange andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei, jeg stusset akkurat over det samme i dag da jeg kjente etter hvor ømme de var. Godt å høre at det gir seg etterhvert. Er nå 9 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 helt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Det var godt å høre for jeg har lurt på akkurat det samme. Er nå 7+5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindapinda Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Noen dager er de som to kanonkuler, andre dager kjenner jeg nesten ingen ting. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #7 Del Skrevet 18. mai 2006 puh, det var godt å høre..blir litt hysterisk av å være her inne..he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 18. mai 2006 #8 Del Skrevet 18. mai 2006 Virkelig godt å høre... Jeg har også stresset litt med det da puppene noen dager er å ømme at det nesten er vondt å ta på bh, mens andre dager er de nesten ikke ømme i det hele tatt. Har vært redd for at noe er galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå