Gå til innhold

Tips ang EL tester

♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Når dere tester positivt så ha sex den dagen + noen dager frem. Jeg hadde første pos test på en tirsdag, men befruktning har ikke skjedd før fredag eller lørdag!....så ikke stopp dagen etter pos EL test, Kanskje tar det litt tid før egget slippes, og etter det kan det befruktes i 24 timer. Men det lykkes bedre om svømmerne er der og venter når egget slippes. Bare et lite tips...lykke til alle sammen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5075751-tips-ang-el-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kirsty, det kommer an på dine sekreter og mannens sædceller. Har mannen din tatt sædprøve, siden du har prøvd så lenge mener jeg?

Hvis han har bra sædceller kan (og kanskje burde) du ha sex hver dag til du har høyere temperatur og dermed påvist eggløsning, eller bare en del dager etter positiv test om du ikke temper.

Samtidig er det slik at hvis sædcellene er bra, OG du har masse fruktbart EL slim, vil de leve opp til 5 dager og kan vente på egget..

Hvis både du og han er litt mindre fruktbare gjelder det å time riktig og kun ha sex annenhver dag. Kanskje første dagen du har positiv EL test og to dager senere?

Jeg har ikke begynt å tempe enda, men regner med jeg har el når testen blir negativ. Den har hittil bare vært positiv i 2 dager... Men kansje det er lurt å ha sex den dagen den er positiv ja, om kvelden, da har den vært positiv en stund og er nærmere el enn tidligere på dagen, så ikke neste dag, men dagen etter? Lurt... Den måneden jeg ble gravid hadde vi sez dag 17, og tror jeg hadde el dag 19... regnet med det var den dagen vi ble gravide ja...men ka nsje det var da vi hadde sex dag 20 da...

Annonse

Med billigtester fikk jeg aldri sterkere test strek, bare nesten. Den dagen den var nesten like sterk tok jeg en kontroll med digital cl sin, og den var kjempe positiv....egget lyst mot meg og jeg ble gravid!! Så den må faktisk ikke være like sterk, men opptil nesten like sterk er nok riktig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...