Gå til innhold

Lekker så av puppene nå at jeg må gå med ammeinnlegg:/

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, så kjipt. Men det er visst ganske så normalt det også :)

Jeg fikk ikke melk før etter fødselen sist og det ser ut til at det går den veien denne gang også.

Men til gjengjeld hadde jeg nok melk da.... Var flere ganger jeg måtte gå hjem å skifte klær pga lekkasje. Endte etterhvert opp med skift til meg selv også i stellebagen.

Trøste er at det er jo ikkee så lenge igjen nå da :)

Klem

Hei! Jeg har akkurat begynt på uke 37 i dag, og jeg har faktisk gått med ammeinnlegg hele denne uken... Det lekker her og! Mest om natten, men jeg er redd for at det skal gå gjennom klærne på dagen så jeg har noen ganger hatt det på om dagen og. Er litt rart, men deilig å vite at de virker!

Annonse

Jeg bruker også ammeinnlegg for ikke å ødelegge klœrne. Råmelken setter noen grusomme flekker som er vanskelige å få av.

Er i uke 30 og har hatt dette problemet ca 4 uker allerede. Råmelken kom ca i uke 23.

Heisann,

Nei,da..Det er ikke unormalt det skjønner du. Vi er alle forskjellige veit du..Jeg har brukt amme innlegg, engangs innlegg sia uke 33 tror jeg.Så sluttet det plutselig, men kan merke at det lekker melk noen ganger, sp når jeg våkner ...Brystene jobber og ska gjøre seg klar til lille babyen kommer , ..

Venter spent på min lille prins jeg nå.......

Termin 28 mai.,,,Har 2 nydelige prinssesser på 4 og 6år .. Nå venter vi bare på prinsen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kun 10 dager igjen,,,,,

Ha en fin kveld...

Tussimor er fødeklar................

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...