Gå til innhold

Trenger dagmamma ved Moholt og omegn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakket nettopp med henne,hun har ledig plass fra 28.aug.

Hun har selv en datter på 3,som er hjemme om dagene.

Du kan sende meg en mail på [email protected]

så kan jeg formidle telefonnummeret ditt til henne,eller du kan få hennes nummer hvis du ønsker det.

Hei!

Jeg kan kanskje passe jenta di fra 1. august. Jeg har selv 3 barn. 2 gutter på 3 og 2 år og ei jente som blir 1 år i november. Guttene har full plass i barnehage og jenta 50% plass. Tenkte først og fremst å passe et (evt 2) barn de dagene jenta mi er hjemme.

Ta kontakt om du syns dette høres greit ut.

• 3 uker senere...

Annonse

Hei, jeg er ledig fra 1.august ! jeg er en dagmamma til 2 hyggelig barn ( gutten på 1,5 år og jente på 1 år ) i dag. Men de skal begynne barnehagen i August..

Jeg bor i strindheim området .. og vil gjerne å komme hjem til dere.

hvis du er interess vennligst kontakt me på epost : [email protected] eller mobil : 40457513

Jeg har gode referanser :-)

• 4 uker senere...

hei hei...

Jeg starter som dagmamma 1. August, i påventa av godkjenning som fam.barnehage. Har derfor plass til 3 barn under 3 år. hvis dette høres interresant ut og du ønsker mere informasjon så bare ta kontakt på [email protected]

Med hilsen

Hei hei Maialille! Har ikke vært her inne på en god stund, så ikke innlegget ditt før nå. Vi har nå fått bhg-plass i Lidarende, men usikkert når den åpner, så mulig vi må ha dagmamma fra august til den åpner, hvis det lar seg ordne. Har du fått tak i noen?

• 5 uker senere...

Heisann!

Vi har fått barnehageplass fra 15. sept i Majorstuen bhg. på Persaunet, men er gravid i uke 31 og sliter litt nå. Jenta mi på 13 mnd er ei aktiv lita ei som ikke sitter stille ett sekund. Dersom hun ikke løper rundt klatrer hun overalt. Er endel sykemeldt fra jobben som sykepleier, men jammen er det mer slitsomt å være hjemme med jenta mi enn å være på jobb! Aner ikke helt hva jeg skal gjøre nå, men jeg MÅ ha dagmamma jeg altså, så om du vet om noen er det bare å formidle videre. Synes det er så leit at vi skal måtte introdusere jenta vår til noen fremmede nå så nærme bhg. start, men tror ikke vi har noe valg. Hun er forresten ikke skeptisk i det hele tatt og aksepterer alle hun møter, så det er vel egentlig ikke et problem :-)

Snx.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...