Gå til innhold

Gravid med en eggleder?


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har blitt gravid med en eggleder? Sin historie å dele med meg?

Har nettop hatt en graviditet utenfor livmor, og det endte med at jeg mistet min ene eggleder...(søndag)

Jeg trenger noen å snakke med dette her om...jeg er livredd for å prøve igjen og akkurat nå vet jeg ikke om jeg klarer dette her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:-)

Jeg har vært gjennom akkurat det samme som deg for litt over ett år siden. De fjernet den ene egglederen min også, legen sa da at det ikke var noe vanskeligere for meg å få barn enn andre. Sluttet på pilla nå rett før jul, og etter 3pp var jeg gravid:-)

 

Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det går like lett med deg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg i midten av mars (exu og fjernet eggleder). Satt med de samme tankene, og var livredd for at det ville ta tid å bli gravid på nytt.

 

Nå sitter jeg her gravid!!!! Det ble klaff på 1 pp!!!! Tør selfølgelig ikke slippe gleden løs enda, er redd det er det samme igjen, men denne gangen føles det annerledes heldigvis. Skal til legen på mandag og få henvisning til tidlig UL.

 

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet av ei som kun har en eggleder og ho venter nå sitt andre barn, uten å ha hatt noen problemer med å bli gravid:)

Masse masse lykke til, du skal se dette går bra du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg hadde xu og måtte fjerne den ene egglederen i nov 05. Jeg fikk positiv CB test i mars 05 og er nå 9 uker på vei. Etter at jeg hadde hatt xu'n fikk jeg beskjed av gynekologen om å komme til kontroll med en gang jeg ble gravid. Jeg fikk da i uke 5 bekreftet at denne graviditeten sitter innenfor. Siden uke 5 går jeg ca til ukentlige kontroller for å se at alt er bra.

 

Ta den tid du trenger for å komme gjennom sorgen, og lykke til når dere prøver på nytt igjen.

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var du ikke livredd for at det skulle skje igjen... Jeg har vannskeligheter med å takle det jeg....

JEg hadde jo MA i januar, og tenkte at nå var mitt dårlige hell over, så skjer dette her....

Jeg er livredd!!!!! Hvordan taklet du det? Hvordan turte du å prøve igjen osv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også livredd for å prøve igjen..... men etter en stund fikk jeg summet meg og det er nå en gang slik at vist man vil ha barn er dette en sjanse man må ta.... Fortsatt er jeg livredd..... gruer meg til UL....

 

Man må nok ta tiden til hjelp, etterhvert vil de verste tankene legge seg, men det tar litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått konstantert at fosteret sitter på riktig sted denne gang??

For det er det jeg har angst for nå....At det skal skje igjen....også mister jeg den andre, så jeg blir steril.... Jeg føler meg til og med steril nå jeg......

 

Hvor gammel er du, har du noen barn fra før??

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...