minne Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Hei, gir dere pupp ved hvert måltid? Slik er dagen til gutten min: Frokost: pupp og grøt Lunch: fruktpure og pupp Middag: litt mos av grønnsaker og pupp Kvelds: grøt og pupp Er dette for mye?? Synes ikke han gir noe uttrykk for sult lenger, men jeg gir han til faste tider likevel. Det er ikke mye han spiser av fast føden, noen teskjeer. Han er snart 6 mnd og veier ca 7300g. Takk for svar:)
§iris§ Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 jeg synes det så veldig bra jeg.. jeg gir 5 måltider men jeg må vel ned til 4 snart men det ser ut som hun trenger så mye enda.. men hun er veldig liten da..
Pickle Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Hei Jeg gir ikke pupp ved hvert måltid. Omtrent slik ser dagen vår ut: Etter morgenstell: pupp Ca. 1 time etter det: frokost med frukt Når hun blir trøtt igjen (ca 1 1/2 time senere) får hun pupp og så sover hun. Ca kl tolv får hun grøt med frukt uten pupp. Ca kl 14-16: pupp - middag el. frukt - pupp igjen Kl. 18 grøt med frukt Kl. 19 pupp x2 før hun legger seg før halv åtte. Snuskelusken er 9 mnd. Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå