Gå til innhold

April: Hei,hei alle sammen=)

Anbefalte innlegg

Da er jeg innom en snar tur,har fått nette tilbake..enn så lenge..=)

Har alle sammen hatt en fin 17 mai?

Det har vi=) Simen var ute å gikk masse i går,men så ble han trøtt å ble lagt i vogna,å der søv han lenge,hehe,jo mer bråk det er,jo bedre sover han=)

Måtte vekke han midt i borgertoget for at han skulle få se når de gikk forbi,han sov så godt han=)

Men da travlaget kom gående med en hest og brukshund klubben med hunder,ja,da våknet han,det var interessant å se på hehe=)

Eller ble det faktis ikke is på noen av oss igår..hehe,glemte det av,men skal spise is idag=) For i dag skal vi få besøk av kjæresten til Simen,hun er bare 8 timer eldre enn han=) vi lå på samme rom på sykehuset, og jeg kjenner pappaen hennes fra før av=)

Hva hadde dere gull unger på seg igår?

Simen hadde en bunad,eller heter vel folkedrakt..hehe=) trodde først at det var sånn finbody skjorte som var med..hvis dere skjønner,men var jo en ordentlig skjorte,så ble litt paff,måtte jo frem med strykejernet ja=) hihi=)

Eller var vi ute åspiste etter toget,og da vi kom hjem var det gele å få =)

Så hadde jeg vært så flink at jeg bakte marsipan kake på mandagskvelden,og den var kjempegod!! =) trodde ikke der skulle bli vellykket...hehe=)

Skal legge ut bilder på hjemmesiden om litt fra 17 mai=) men må bare ha et litt mer stabilt nett før jeg begynner=)

Hvordan vær hadde dere igår?

Vi hadde nydelig skyfri himmel og sol,men var en sur vind selv om..

Men idag er det varmt og godt,sol og blå himmelo,så skal ikke sitte her lengere,ut å nyte sola=)

Mange 17 mai klemmer fra oss, og gratulere med dagen som var alle sammen (litt på etterskudd.. =) )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5074680-april-heihei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...