Gå til innhold

Noen med erfaringer i forbindelse med modningsakupunktur??

Anbefalte innlegg

Jeg skal forsøke dette for første gang 30/5, ca 3 uker før termin.

Jeg har blitt satt igang på termin 3 ganger og en gang 14 dager over, uten antydning til å være moden. Så denne gangen håper jeg virkelig at det skal starte av seg selv, gjerne en uke før termin ;-)

Noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

Hei

Jeg har ikke prøvd det selv, for sist startet fødselen av seg selv tre uker før termin etter en runde med sex, men jeg var moden da.

Jeg skal til samtale på sykehuset om noen dager for å bl.a diskutere eventuell i gangsetting av fødsel når barnet er stort nok til å møte verden. Jeg sliter med store plager i forhold til nyrer etc. (hadde det samme på slutten med nr 1 og, men da rakk de ikke å sette i gang.)

Da jeg er livredd for å ikke være moden når det eventuelt skal skje, så skal jeg snakke med dem om akkupunktur. Både for modning, sette i gang fødsel og smertestillende.

Ei venninne av meg ble modnet ved hjelp av akupunktur, og dette satte også i gang fødselen hennes. Hun kunne anbefale det på det sterkeste, men man må være klar over at det er ikke alle det virker like bra på. Men absolutt verdt et forsøk:-)

Lykke til:-)

Hei!

Jeg tok fødselsforberedende akkupunktur sist gang, og fødte omtrendt på termin, hadde en veldig grei fødsel, det gikk fire timer fra første varsel, vannavgang, til jenta mi var ute. Brukte ikke smertestillende i det hele tatt, rakk ikke å få behov for det. Jeg har begynt med det nå for neste mann og vil ikke være foruten. Min greie fødsel skyldes nok i stor grad akkupunkturen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...