Gå til innhold

Idag må jeg kjøpe graviditetstest..... (samme som skravlesiden...)

Anbefalte innlegg

.... hadde ubeskyttet sex forrige måned, men fikk mensen. Men den siste måneden har jeg vært utrolig trøtt. Hvis jeg ville kunne jeg fint klart å lagt meg og sovnet kl 20.30 (uten å overdrive), urinen har annerledes farge om morgenen og så blir det utvannet utover dagen. Må mer på toalettet enn vanlig. Er mye tørst. Blir fort irritert. I perioder har jeg skikkelig ømme bryster...

Venter mensen om 2-3 dager, men kan jo være gravid selv om jeg får mensen så i dag blir det å kjøpe en test "for sikkerhets skyld". Forrige gang kom mensen som normalt - jeg tror egentlig kanskje jeg mistet fordi vi da flyttet og jeg bærte en del (klarte ikke å holde meg unna...), men unngikk å bære det tyngste. Ubeskyttet sex har vi ikke hatt denne måneden.

Jeg forventer nok et negativt svar, selv om jeg har et lite håp om noe positivt.......

*grøss og gru som jeg gru-gleder meg til å ta testen...**

Fortsetter under...

Lykke til da...

Men hvis dere er prøvere, hvorfor har dere ikke har ubeskyttet sex?

Og hvisd ere ikke har hatt ubeskyttet sex, kan du jo ikke være gravid, så sant det ikke har gått hull på et kondom eller noe?

Men lykke til uansett da, får håpe dere er gravide da...

ja, sant det, men syntes jeg hadde så mange graviditetstegn...

Nå tok jeg testen i dag morges og den var negativ :-(

Skal nok prøve ordentlig igjen fra denne måneden (venter TR hvert øyeblikk!).

Tror nok kanskje jeg blir litt lurt av noen bukser som kanskje er litt for trange...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...