Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, så utrolig trist å høre. Jeg har selv mistet og jeg er av den troen at når det ikke går så er det også en mening med det, selv om jeg vet at det føles så utrolig urettferdig når "alle" andre får det til.

Bruk den tiden du trenger på å komme deg. Be gjerne legen om sykemelding slik at du får sørget og kommet deg ovenpå igjen.

Dersom du ønsker å prøve igjen så anbefaler jeg deg å få legen din til å henvise deg til en fødselsspesialist. Jeg kan tipse deg om et kontor i Oslo (om du bor her) som jeg selv bruker.

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5074393-mistet-ig%C3%A5r/#findComment-5074469
Del på andre sider

hei!

kjempetrist å høre at du mistet! det er så vondt og tøft, en stor sorg!!!!jeg har også mista for 3.gang, de siste restene kom ut i går - ikke noe særlig på 17.mai...søndag 7.mai følte jeg meg ikke gravid lenger, og dagen etter begynte det med litt lyserødt blod. 11.mai hadde jeg time for tidlig UL, og der kunne man bare se en tom fostersekk - at fosteret ikke har utviklet seg etter 4-5.uke...altså Bligthed Ovum....blødde veldig mye i 7 hele dager...var til ny kontroll i dag og da ble det satt igang utredning med masse blodprøver på bl.a kromosom- og DNA analyser, stoffskifte, antistoffer, progesteron nivå mm. Jeg har til i dag vært så redd for å prøve på nytt, men etter at legen sa at de ved neste svangerskap vil følge meg tett helt fra 1.dag jeg vet jeg er gravid...og jeg er glad for det. Nå har jeg kjempe lyst til å prøve igjen med en gang, men er usikker på det - om vi skal vente eller bare prøve allerede.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5074393-mistet-ig%C3%A5r/#findComment-5081891
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...