Gå til innhold

Desember: Sentimental stund i går..... *gledes tåre*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går når vi var hos svigers så fant jeg igjen noe jeg helt hadde glemt......

Jeg og samboern traff hverandre for 10 år siden når vi var ganske unge, jeg var snart 16 og han var snart 17. Ingen av oss trodde vel da at forholdet kom til å bli det det er i dag =)

På den tid så kjøpte vi små gaver til hverandre ganske ofte og en av de første tingene jeg kjøpte til ham var en lite baby rangle.

Det er en myk og god gul og rød tøy ring med et andehode på den ene siden og en bjelle inni.

Da han fikk den fikk han beskjed om at anden bar mitt navn og han fikk den så han hadde noe å kose med når jeg ikke var der.

Vi småflirte litt av det den gangen og rangla fikk etter hvert plass på korketavla på rommet hans.

Litt over 10 år etterpå, altså i går dukker den opp igjen i en kurv i kjellerstua hos svigers. Den bar preg av å bare ha hengt på ei korktavle i fler år, fortsatt like fin ( vi var jo med hverandre hele tiden på den gangen så den ble ikke kost med så mye hihi ) også var den skikkelig solbleka på den ene siden.

Jeg ble jo helt på grinern. Samboern synes det var like morro som meg. Svigermor hadde funnet den i ett rydde sjau og den hadde masse hybelkaniner på seg så den hadde fått seg en tur i vaskemaskina for ikke lenge siden.

Lillegutt fikk i går overta ansvaret for ranglen og den ble omdøpt til Mamma anden.

Tenk at den skulle komme til nytte 10 år etter at den ble kjøpt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snufs*

Sitter her og leser og får tårer i øynene og får frysninger på ryggen....

For en aldeles hærlig historie.

Det måtte vert utrolig fint for deg.

*sukk hjerte*

Skrevet

ÅÅÅååååååå så stilig! Skikkelig romantisk.

Vi møtte hverandre på et utested, og har billetten innrammet på veggen. Får ofte spørsmål om hva der er. Koselig med sånne "bevis" på den første tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...