Gå til innhold

Da var 17 mai over,og vi nærmer oss UKE 21 jenter!! :-)

Anbefalte innlegg

Jaja,det går framover mot uke 21. (veldig sent da)

Torsdag i dag,må bare komme oss forbi denne dagen,så blir det helg,og noen av oss begynner da snart å teste!! ;-)

Noen symptoner?

Jeg har mensmurringer hele tiden,oppblåst.

Hm,det er jo også TR tegn,men håper jo. ;-)

Fortsetter under...

jeg har IKM på onsdag. Har mensmurringe, murringe i korsryggen og trøtt. Har hatt litt ondt i livmor område de 2 siste dagene.

I natt drømte jeg først at det hva ei der som hva gravid, men med min unge? så drømte æ at æ skjøl besgynte å lure på at æ hva gravid. sist æ drømte æ hva gravid hva da æ hadde sterke mistanker te gravid, men det gikk mest sannsynligvis galt. Så æ håpe drømmen stemme da.

Jeg fikk tanta i dag jeg for å være sikker. Har korta ned syklusen min mye da. så det er jo bra når jeg har hatt lange sykluser tidligere. at ting stabiliserer seg.Jeg hørte egentlig til her i uke 21 jeg også. får håpe at det kommer et pluss tegn på testene deres da. krysser fingra. lykke til.

Annonse

Jeg tester to dager over IKM tenkte jeg , den 26. mai

Har også symptomer (mener nå jeg da)

-Enormt trøtt (kunne lagt meg kl. 20 hver kveld) men ikke uthvilt

-Fryser noe innmari på hender og føtter

-Litt stikninger i ene brystet + de føles kaaaaanskje litt tyngre

8 dager er jo litt lenge og vente men jeg skal holde ut til den 26. mai hvis ikke TR kommer da ......................

ja tida går seint når ein venter:-(

Ingen symptomer..her, Har ikkj ikm før 27 mai så trur uansett det er for tidleg og kjenne realistiske symptom... (?)

Ved forge graviditet fikk eg sinnsykt vondt i puppene ca 4 dg før ikm og pos test 2-3 dg før ikm... så spørst om eg klarer vente teste til ikm...hehe

Har egentlig IKM 27 mai...

Men fikk positiv eggløsningstest nå på dag 17,så regner med at jeg kanskje får syklusen min litt forskjøvet..

Synes det var rart at eggløsning kom så sein,da jeg vanligvis pleier å ha syklus på 28 dager...

Hadde sex nå på dag 17 og 19,så nå BØR d klaffe!!

Før har vi prøvd å ha sex litt før og litt etter dag 14,så det er kanskje derfor det ikke har klaffet tidligere......

Er også første gang jeg bruker eggløsnings-tester!!

Nå får jeg bare kjenne etter alle mulige symptomer!!!

Føler på meg at det klaffer denne måneden!!!

Krysser fingrene for alle!!!!!!

hei alle..

jeg har også IKM fredag neste uke! Men har ikke prøvd så veldig denn mnd, og ikke truffet EL (med vilje..) skal ikke prøve ORDENTLIG før i september, men kommer ikke til å bruke prevansjon fram til da.. kanskje klaffer det når en ikke ønsker det som mest?

Jeg regner meg fremdeles som prøver, selv om jeg ikke skal prøve med EL-tester før i september..:D:D:D

Men merker INGEN symptom overhodet, da

Jeg skal begynne på symptomjakten til mandag tenker jeg, så venter jeg mensen på søndagen. På denne tiden regner jeg med at jeg har funnet såpass mange symptomer at jeg er passe surrete i hodet, samt at jeg har sørget for at skuffelsen min blir enorm når det viser seg at mensen kommer som den skal, akkurat som NSB, stort sett i rute....

(Akkurat som om jeg har noe å klage etter som er i min 3.pp....)

Lykke til alle sammen

Klems fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...