Elvedatter Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Vi hadde det helt supert. Jeg er et skikkelig 17. mai menneske. Elsker å trippe rundt og se på folk som har pynta seg. Alle er blide og glade selv om det er dårlig vær. Og så spiser vi så mye deilig mat og drikke den dagen, for ikke å snakke om is ( jeg lider av isomani ) Og mormors bløtkake er selve høydepunktet =) Og det var jo første 17. mai med sønnen våres. Det føltes jo helt fantastisk. Knipsa ufattelig mange bilder av hele familien men gullungen var jo med i stort sett alle hihi. Han var jo dagens høydepunkt. Skal se om jeg får lagt ut et 17. mai bilde av oss alle senere. Håper dere hadde det like fint som oss =O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei og hopp. Jo vi hadde det kjempefin å går. Her hos oss var det bra vær, og alle koste seg masse. Traff venner vi ikke har sett på lenge. Og gulljenta var blid og veldig fassinert av korpset..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 Hadde det veldig kos vi og. Gikk i barnetog klokka 9, kjøpte gassballonger og is og kake og kaffe og pølse phu.... Gikk hjemom en tur, det var surt og kaldt. Jeg og jenta vår gikk i tretoget med Røde kors som hun er med i (barnas røde kors). Mannen og lillegutt var igjen hjemme, siden lillegutt var begynt å bli forkjøla. Litt greit for storesøster å få ha mamma litt for seg selv. Vi grilla etterpå, men måtte spise inne. Storesøster spiste 7 eller 8 iser, to pølser, gele, kake, you name it. En dag der det er ubegrenset isspising, og hun koste seg. Vi koste oss med ostekake, nam-nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Dagen va heilt grei, kosa oss, men blei ikkje heilt sånn som eg hadde sett for meg første 17mai'en t snuppa sku bli..hehe.. Ville egentlig reise t min familie, men siden mannen hadde vakt kunne vi ikkje d. Hadde planer om å møte hans familie i byn, stressa oss ut dørene og kom ned til bilen som hadde et ødelagt speil, og ingen hadde lagt igjen lapp m beskjed om at de gjorde d..grrr, utrolig kjedelig. Satt i kø leenge for å komme oss inn i parkeringshuset mens snuppa hylte baki for ho va trøtt.. Når vi endelig fikk møtt familien hans måtte d gå etter 30min for de hadde plana m min svigerinne sin familie. så då va d bare å reise hjemover igjen. Kom hjem, la snuppa og ho og faren sov fra 1430-1730..så her satt eg å såg på de samme kjedelig programmene på tv som går hver dag. buuuu....hehe, hadde forventa mer utav dagen. E vant m at d e masse familie,kor og gøy heile dagen.. Men men, vi kosa oss no litt og då, når de endelig våkna igjen. Heilt t eg ble dårlig i magen, og tilbringte resten av dagen og natten på badet..hihi.. Litt klaging på meg idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Lov å klage etter en sånn dag, og natt ikke minst. Skjønne godt at du blei skuffa, veit koss det er på 17. mai der vi komme fra ;-) Ikkje d samme i byen, nei. Håper magen er bedre i dag, klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Ja d e sant!!!Heilt annerledes der på sånne daga:) Går mye bedre idag då, heldigvis!!! Takk for klemmene, de hjalp:) Vi snakkes, håpe du og alle andre innpå her får ein strålende kveld. Og du må slappe av og kose deg. Bra lille gutt va litt bedre no.. Lov å bli litt sutrete når han e trøtt, heilt vanlig d! Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå