Gå til innhold

Idag er det 1 uke til...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet hvordan det er. Vi gikk og ventet i flere mnd til vi skulle begynne å prøve igjen... Problemet er jo bare at da føles det som man har prøvd så lenge før man begynner, jeg er nå just begynt min 2.pp, og føler som om det er 6...

Lykke til, håper du blir gravid på første forsøk!

Bor i Oslo og er 22 år (født i 83 som det står i nicket mitt...)

Du da?

Regner med at det kommer til å gå kjempesakte, "heldigvis" har jeg eksamen i mellomtiden og tiden går jo alltid alfor fort fram til eksamen så det må jo bli en bra mellomting... :-)

Hehe... Håper vi alle får til til snart. Selv er jeg 19 år og bor i Buskerud, men kommer egentlig fra Oslo. Har noen av dere barn fra før eller prøver dere på den første sånn som oss?

Pelle Kanin og Pølsa, hvor gammel er du og hvor bor du da?

Annonse

Jeg ble gravid på første forsøk forrige gang, så derfor håpte jeg jo det sanne skulle skje denne gangen... Men regnet nok egentlig ikke med det, selv om jeg var fryktelig optimistisk når jeg gikk 5dager over ikm...

Da hadde jeg vel gått på p-piller i 2-3 år, så hadde jo ikke brukt så lenge. MEn jeg sluttet på pillen en uke før brettet var tomt, og ble gravid før jeg fikk mensen, så hadde ikke mens etter jeg sluttet på p-pille.

Nå har vi ikke brukt noen prevansjon siden fødselen, så nå er det i alle fall ingen hormoner i kroppen, men det er kanskje det som er problemet? ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...