Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg ser her at du skal beynne å ta el-tester og tempe, betyr det at tr kom i går? Lurer bare på hvordan det går med deg. Jeg fikk tr i går, men nesten over alt. Merkelige greier. Var så svimmel og kvalm i hele går at jeg holdt meg inne. Er sånn i dag også, alt er som det har vært de siste ukene, så nå må jeg ringe legen. skjønner ikke et plukk av denne kroppen jeg, blir litt bekymret. Man skal liksom ikke gå med halsbrann, kvalme og svimmelhet i evigheter heller. Kramper i leggen har jeg også enda. Ble lit "syt" dette her. Sorry:)

Men hvordan ligger du ann?? Er litt spent siden vi var så like:)

ha en flott dag du og alle jentene her inne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5073928-pelle-kanin-og-p%C3%B8lsa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og vi er tydeligvis fremdeles veldig like... Tenkte på deg, hvordan det hadde gått med deg!

DEssverre kom tanta her også i går, og så til de grader..

Så nå har jeg gått til innkjøp av EL-tester, for nå skal jeg være sikker på at vi treffer riktig tid. (Men ikke for det, det vet jeg vi gjorde forrige gang også, vi hoppet som kaniner hele syklusen for å være sikker.)

Men det er jo rart med leggkrampene og halsbrannen du har, jeg har ikke så mange av "symptomene" lenger, men mine dabbet jo av jo nærmere jeg kom ikm også...

Men denne mensen var fryktelig kjip, for jeg hadde så forhåpninger på at det klaffet forrige gang. (Men skal jo ikke klage selvfølgelig, satt jo på første forrige gang, så kan vel ikke forvente det skulle klaffe på første denne gangen også. )Men håper det klaffer for oss begge denne gangen!

Ja, vi kjørte på vi også før mannen dro på jobb;) Syns dette er døds kjipt, trodde det skulle klaffe nå vi også. Mistet i ma i uke 12 i feb, så det merkes at savnet blir større og større her.

Mensen i går kom plutselig og med smerter fra helvete en times tid før de ga seg helt.trodde nesten noen rev i filler begge lyskene mine her. Pleier å ha vondt, men ikke SÅ vondt! Den skulle vel ta igjen for en dags forsinkelse:(

Ja, nå må det klaffe for oss. Mannen kommer hjem rundt el-tider, så da er et bare å stå på for fult:) Vi krysser fingrene for at vi får et februar barn begge to! Tror jeg skal begynne med temping jeg også. Men aller først må jeg ta en tur til legen for å finne ut at alt er ok;)

Nei, jeg har ikke tempet før, men tenkte jeg skulle prøve for å være sikker på at jeg hadde EL. Men spurte noen i går, og det kan være det ikke vil funke noe greit for meg.

JEg har ganske søvnproblemer, så det er ikke så sjelden at jeg våkner f.eks i 5 tida, eller tidligere, og man måtte tempe med en gang man vpknet, og til ca samme kl.slett hver dag. For at det skal funke på meg da, må jeg nesten sette klokka på 5 hver morgen, og da blir resultatet at jeg ikke får sove mer etter det. Så jeg kommer til å se det litt ann, jeg begynner å tempe, og hvis målingene blir helt på bærtur pga søvnsituasjonen, får jeg heller bare kutte ut å tempe.

Hmm, for noe styr da! Trodde ikke klokkeslett spilte noen rolle bare man tok det når man våknet. Oppe til ulike tider jeg også, alt mellom 6 og 9, så da blir jo det et problem. Jeg våkner liksom ordentlig når jeg først våkner så jeg får vurdere dette. Kan jo teste å se, men blir nok bare kluss.

Vi får krysse fingrene for at det sitter- testing og temping eller ei;)

Annonse

JEg har kjøpt inn EL-tester for å kunne vite når jeg får EL, så da holder jo egentlig det. JEg tenkte å tempe for å kunne kontrollere at jeg faktisk har EL, men regner jo med jeg har det. Så mest sannsynlig begynner jeg å tempe, finner ut at det blir for tungvindt i forhold til søvnen, og slutter før jeg i det hele tatt har kommet til EL... :)

Men håper det klaffer ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...