Gå til innhold

Desember: Stakkars gutten min!

Anbefalte innlegg

Holder på med tenner, og har fått diare, og har vondt. Som ikke det var nok, er han blitt så forkjøla. Var litt snørrete i går, men i natt har han vært helt potte tett. Ikke blitt noe søvn på oss. Hver gang han sovna, tetna nesa, og han våkna etter en liten stund. Sov urolig. Skikkelig snørrete i dag og hoster. Heldigvis ingen feber, men uff så slitsomt. Både for han og meg, er så trøtt.

Det var dagens syteinnlegg fra meg, lover det ikke skal komme flere (iallefall på noen timer, hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5073844-desember-stakkars-gutten-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, stakkars liten. Kan være noe herk detta tannstyret ja. Og å være forkjølet er ikke godt hverken for liten ellers stor.

Håper dere får en rolig og fin dag da, slik at både mor og barn kan slappe av og ta seg en liten lur i ny og ne.

Og foresten, det er lov å syte litt. Må lette på trykket innimellom. Luter øre jeg vennen =)

Uff stakar liten. E ikkje noe kjekt når de blir forkjøla disse små.

Håper han snart blir frisk igjen. E nok m tennene om ikkje d e andre ting som ska plage i tilleg.

Du får slenge deg nedpå å sove litt sammen m han idag:) E godt å lade batteriene når man har muligheten.

God bedring hvertfall!!!:)

Tusen takk jenter. Nå sover han igjen, og mor slapper av litt. Skal sove litt i ettermiddag tror jeg, når pappaen kommer hjem. Må ta litt søvn igjen.

Men han har stort sett vært blid i dag, lekt og kost seg. Litt grinete når han blir trøtt, men det må han få lov til. Så dagen har ikke vært så verst, *smile*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...