Gå til innhold

Dere som er gravide med nr.2:


2 tette og ei badehette

Anbefalte innlegg

Jeg hører til på bligravid, men lurer på hvor lang tid dere brukte på å få nr.2 på plass, og hvor gamle nr.1 var da?

 

Sønnen min er 8 mnd. og vi vil ha en til så fort som mulig. Er det veldig urealistisk siden mensen akkurat har kommet tilbake igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har en gutt på 8,5 mnd og er gravid igjen. Jeg fikk mensen i januar, men hadde den bare en gang......var ikke gravid da jeg tok test i mars, men må ha blitt det omtrent da jeg tok testen for nå er jeg i uke 13.....

Så hos meg var det nok å ha mensen en gang..... Noen blir jo gravid før mensen har kommet tilbake også, siden eggløsningen kommer først... -men det er jo veldig forskjellig hvor lang tid man bruker på å bli gravid da. Jeg hadde ikke trodd det skulle skje så fort, men nå er vi superlykkelige over å skulle få to tette (15 mnd mellom).

 

Masse lykke til!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

vi ønsket også to tette så vi begynte å prøve når nr 1 var 8 mnd

(mars 05). Dessverre endte første graviditet i SA og andre graviditet ble XU. Men nå ser det til at vi har fått det til (har fått det bekreftet på ul). Dersom alt går bra kommer nr 2 i desember. Det blir ikke to tette men det er vanskelig å styre sin egen kropp når det gjelder dette.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er 1,5 år, vi startet prøvingen når han var 8 måneder og det tok 9 måneder før spiren satt.......... forrige gang gikk det fort. Kroppen min var litt ute å kjørte etter sist fødsel..... tror ikke det er fasit på dette, noen blir det fort, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...