Gå til innhold

det stikker og gjør kjempe vondt øverst på magen....

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har siden natt til 17 mai vært veldig plaget med smerter øverst på magen min (som om noen stikker meg med masse pinner). Har også hovnet opp der og det er vondt å ta på magen min rett under brystene.

Har også vært plaget med mensensmerter.

De stikkende smertene kommer og går, og er ikke like vonde hele tiden. Men når det står på, holder jeg på å bli gal.

Er det noen som har eller har hatt de samme plagene og som vet hva det kommer av....

Hodet er festet, så jeg tror egentlig det er bare prinsessen min som presser på dvs ting inni der og ikke klarer å bevege seg like godt....men kan det være så vondt da????

Fortsetter under...

Hei!

Akkurat slike smerter har jeg innimellom også... nevnte det for jordmora, men hun trodde det kunne være noe med fordøyelsen så jeg slo meg til ro med det. Er skikkelig vondt noen ganger ja... stikker som nåler rett under venstre bryst og huden er øm å ta på.

Hallois!

Jeg har hatt det du beskriver på øverste delen av magen, og det er visst ikke uvanlig.. men jeg holdt på til tider å bli litt sprø av det, det hjalp av og til med litt aloe vera som hadde stått i kjøleskapet.. det var deilig!

Veit ikke helt hva det kommer av, men jordmor sa det var ikke noe å bekymre seg for eller farlig..bare ubehagelig til tider. jeg følte det også klødde litt av og til og akkuratt som om det "tok fyr." Med det mener jeg at det liksom brant litt der og stakk.

men nå er jeg på overtid og alle disse ubehagene på øverste delen av magen gav seg vel for et par uker siden eller noe, da hadde jeg hatt det en halvannen måned eller noe..

lykke til :)

Sånn har jeg hatt det kjempelenge, siden uke 24 eller noe. Nesten den største plagen jeg har hatt faktisk. (Hvis du ser bort fra de siste ukenes stadig værre sure oppstøt) Det er nålestikkende smerter i huden der hvor magen liksom går inn til normalen under puppene. Blir helt nummen i huden, og så klør det på en måte, men hvis jeg klør er det litt vondt.Varierer litt hvilken side som er værst. Er også hoven eller noe der, ihvertfall synes jeg at det er en liten "utbuling" i et belte over magen på akkurat det stedet. Tror bare det er fordi huden strekkes..

tusen takk for at dere svarte:-)

Det er akkurat slik dere beskriver det, ble lettet av å høre at jeg ikke er den eneste som sliter med dette...men veldig dumt at vi plages med det:-(

Gleder meg til alt dette er over, det er et slit med vonde kynnere, mensensmerter, de stikkende smertene under det ene brystet og bekkenplager osv osv....men med tanken på å holde min datter for første gang gir meg både frysninger, gledes tårer, kriblinger i hele kroppen...kan nesten ikke vente. Alle plagene blir liksom så ubetydelig med tanken på en livslang belønning av å se sitt eget barn vokse opp:-)

Takker og bukker for at dere svarte, håper dere får en kjempe fin dag. klem fra meg

Hei,

det høres ut som det samme jeg hadde på slutten av forrige sv.skp og som har begynt å komme igjen nå. Det er ligamentene som holder livmora på plass som blir så stramme at det gir en stikkende følelse mot toppen av livmora. Helt ufarlig, men veldig plagsomt!

Annonse

sån har jeg også hatt det siden 7.mnd..oppe i magen...kjennes som huden brenner/strammer seg , spes når jeg lener meg framover...stikkende smerte i huden liksom...akk som dere beskriver..er nok livmor og hud som strekker seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...