Gå til innhold

Hei Mory i Perth

mamma_sol

Anbefalte innlegg

Hei Mory. Leste akkurat innlegget ditt, og ble veldig glad da jeg så at en gravid nordmann var på tur hit!

Jeg bor i Perth sammen med mannen min og datteren vår på 1 år. Vi har akkurat funnet ut at jeg er gravid på nytt. Jippi!

Datteren vår er født her i Perth, og jeg kan trygt fortelle at jeg kun har positivt å si om det å være gravid og føde her! Jeg gleder meg over et nytt svangerskap nå, og er i det hele tatt ikke bekymret.

Det hadde vært veldig fint å fått kontakt slik at vi kan dele tanker og erfaringer.

Håper på å høre fra deg!

Fortsetter under...

Hei,

Det er flere gravide nordmenn i Perth;-)

Er ni uker paa vei - og synes dette selvfolglig er spennende. Litt ekstra aa sette seg inn i med tanke paa at jeg befinner meg i utlandet, men enn saa lenge virker det som systemet her er helt paa hoyde med hva jeg kunne forventet meg hjemme.

Hadde vaert kjempehyggelig aa kommet i kontakt med andre i samme situasjon (er student og familieforokelse er jo kanskje ikke det tema de fleste studenter tenker mest paa)

legger ved eposten min saa kan jeg kontaktes direkte - kanskje vi til og med kunne faa til aa moetes en gang:-) [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...