Gå til innhold

Noen som kan tolke dette??

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 26 pp og burde vel kanskje kjenne kroppen min best selv, men det gjør jeg altså ikke.....

Er idag på dag 25 i syklusen, og ifølge tidligere el-tester har jeg el 14 dager før ikm - positiv el-test på dag 9. dvs at ikm skulle vært i går 17. mai. MEN ifølge den ellers så "stabile" syklusen min på 28+/- er ikm på søndag.

Jeg pleier å spotte 2-3 dager før mens, og har nå spotta siden søndag. Har hatt mensmurringer i 2 dager, og det pleier ikke dukke opp før jeg har begynt å blø skikkelig. Er heller ikke oppblåst i magen enda, som også er et sikkert tegn på at den uønska er på veg. Har ømme pupper, men det er veldig vanlig en stund før ikm. I tillegg har jeg nå vært kvalm som et uvær i et par dager av og på.

Tok en test om morningen 17.mai som viste negativ, ikke den minste antydning til en skyggestrek engang.

Mest sannsynlig vil dere si jeg testa for tidlig??

Men hva tror dere om min ikm? Var det den 17. eller er det på søndag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5073567-noen-som-kan-tolke-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ærlig talt ikke når ikm er for deg, men selv om du fikk positiv el-test dag 9. betyr det ikke nødvendigvis at du har ikm den 17. mai. El kommer jo 12-36 timer etter positiv el test. Vel, det var ikek så lett å tyde alle datoene/dagene dine, så kanskje jeg har tatt feil...

Det jeg ville frem til i dette rotet ovenfor er... Jeg har blitt gravid tre ganger, og mistet en i sa. To av gangene testet jeg ikke positivt før ett par dager etter ikm, så håpet er ikke ute. Jeg ville prøvd å vente til søndag med å ta en ny tes, hvis jeg var deg. Jeg pleier aldri å spotte, men denne gangen fikk jeg en bitteliten blødning (brunt blod) rundt ikm, men er alikevel gravid.

Har du forresten prøvd temping? Det hjalp meg for å finne nøyaktig dag for eggløsning, så slapp jeg å lure på det...

Lykke til!!

Takk for svar begge 2:)

Jeg har ikke prøvd temping nei. Dette fordi jeg har forstått at en skal ta tempen til ca samme tid hver morning ( rett meg gjerne hvis jeg tar feil), og jeg sliter med ekstremt godt sovehjerte, har kanskje våknet av vekkeklokke 10 ganger totalt i hele mitt liv, har alltid noen til å vekke meg hvis jeg skal tidlig opp. For det andre så jobber jeg skift, og er ofte ikke i seng/er på jobb når jeg da kanskje skulle ha tempa.

Eller tar jeg feil ang temping, trenger man ikke å tempe til samme tid hver dag??

Har hørt at man bør ha sovet minst 3 timer....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...