Gå til innhold

trenger ikke å svare. om inntekter

♥ anonym♥

Anbefalte innlegg

og kan jo også svare annonymt, men jeg var inne på en annen greie her der de sa hvor mye de har i året.De fleste der lå på over 600 000 til sammen, og vi er ikke i nærheten en gang..

Jeg og min sambo har ca 240 000 tilsammen, og syns egenlig at det holder til det meste.

(skulle gjerne hatt mer, men føler meg ikke fattig)Kan jo se frem til om et par år da bade han og jeg er ferdig utdannet å millionære...(hahaha drømme, drømme, drømme....)

Fortsetter under...

vi har ca. 590 000 til sammen. og vi klarer oss fint. vi har heldigvis "bare" 790 000 igjen på lånet, og har ikke bil. Så den dagen vi får bil så går det nok en del mer penger. Men jeg tror man "bruker det man har" får å sid et sånn.

De som er vant med å bruke mye penger, de kan føle de har dårlig råd om de tjener 800 000 tildammen.

Om man er flink til å prioritere, så går alt fint.

Vi har på 1 år klart å spare 100 000 til bad(det var mens sambo var student) og over 40 000 til kjøkken, og skal nå spare til bil. Så alt går ann.

Men jeg tror det er veldig forskjell om man bor i Oslo eller på en bygd eller tettsted. I Oslo er det veldig vanskelig å finne seg et sted å bo til under 1 mill. Vi var veldig heldige (men må bo laangt fra sentrum), og fikk en 3-roms til 950 000.

skal man ha hus må du minst ut med 3-4 mill , vil du itillegg bo sentralt må du gjerne opp i 10 mill for et hus.

Men jeg skjønner meg ikke på folk som tjener det samme som oss og klager og syter over hvor lite penger de har. Det klarer jeg ikke å forstå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...