Gå til innhold

Et spørsmål fra en ikke-gravid (enda =))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm nå til helgen, men kjenner ingen verdens ting av symptomer, alt er helt normalt... Hvordan var det med dere? Hadde alle ømmebryster, stikkninger og alt det der før dere fikk positiv test?

Takker for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gangen hadde jeg veldig ømme pupper, og voldsomme humørsvingninger. Denne gangen tok jeg egentlig test for moro skyld, hadde absolutt ingen symptomer. Mensen var noen dager forsinket, men det hadde den vært før også, jeg var også litt sur innimellom, men det kunne likegodt være pms. Så vi ble overraska, men kjempeglad for det var jo planlagt. Er 9+4 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg kjente ingenting før jeg tok testen (ikke etter heller for den del). Hadde egentlig gått hele måneden og tenkt at det ikke hadde gått denne gangen heller. Men da det var et par dager igjen til forventet mens og jeg ennå ikke kjente noen symptomer på at den var på vei, begynte jeg å håpe aldri så lite. Tok en test den dagen jeg skulle ha fått mensen, og den var positiv! Da ble det jubel i heimen. Men når det gjelder graviditetssymptormer, så begynte ikke de for fullt før i uke 7, da kom alt på en gang. Kvalme/oppkast, en sinnsyk trøtthet og ømme bryster. Så hvis du er gravid, så kommer det nok etterhvert.

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for nyttige svar og for at dere "gidder" å svare meg =)

Og takk for lykkeønskningene, jeg håper det klaffer - blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det kort:

 

Jeg har hatt ALLE tenkelige grav.symptomer og ikke vært gravid.

 

Jeg er gravid nå og kjente ingen verdens ting!

 

Så stol på en grav.test du :-) Det er det mest sikre.Glem symptomene.De har lurt meg mange ganger.

 

Håper du er gravid!!!Krysser fingrene jeg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ingen symptomer bortsett fra manglende mens, da jeg tok test og fikk vite jeg var gravid. da var jeg akkurat kommet inn i 5. uke. nå har jeg begynt på 6. uke, og har flere symptomer. de kommer plutselig..nyt det å ikke ha dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...