Gå til innhold

Gravid etter hormonspiral?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har brukt hormonspiral. Ble gravid med en gang etter mange år med p-piller, og har nå hormonspiral. Har veldig lyst på nr 2 til våren og lurer på om det er noen her som kan dele sin erfaring med meg ang hormonspiral og graviditet etter uttak? Var det ubehagelig å ta den ut, fikk du/ dere blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

jeg tok ut hormonspiral i begynnelsen av desember etter mange års bruk. Fikk en vanlig mensblødning med det samme. Fikk deretter vanlig mens syklus på 25-28 dager. I mars fant jeg ut at jeg var gravid!!! Syntes det var kjapt jeg :)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte hormonspiral i 1.5 år. Tok den ut i midten av mars, og nå er jeg 7 uker på vei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort og greit å ta ut, hadde ingen smerter. Fikk blødning som varte et par dager rett etterpå, 3 uker etter fikk jeg vanlig mens, hadde en til etter det, så satt spiren!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde hormonspiral i 6 år (etter samråd med legen min) Tok den ut i februar 05 og spiren satt først nå i mars..... Så det tok 13 pp, med oss.

Jeg syns ikke det var ille å ta den ut, fort og greit og ikke blødde jeg noe særlig heller. Jeg brukte litt tid på å få igjen menstruasjonen etterpå, sidne jeg ikke hadde hatt den på 5 1/2 år i hvertfall.....

 

Tvi-tvi til deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...