Gå til innhold

Mai: På overtid


zita06

Anbefalte innlegg

hei,

 

nå er jeg - 7 dager over termin og jeg holder på og gå fra vettet etter all venting, venting og atter venting etter tegn på at fødselen skal starte. Jeg er førstegangs og selvsagt veldig spent på både fødsel og den lille sønnen min som har så vanvittig god tid på seg inni "påsan". Kan han ikke snart komme, mamman hans er blitt full av vann siste 3 uker, konstant halsbrann og er sliiiteeen av STOOOR mage. Vil så gjerne se den lille bebisn min, blir smårar av og vente sånn her.

 

Ikke nok med det, men alt maset rundt oss. Har du ikke kommet deg avgårde enda? Skjer det noe? Sms`r som fyker inn på mobilen....Åhhh, den vordende mor er sliten av alt akkurat nå.

 

Noen som har det på samme måten??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg sitter her 6 dager på overtid, annen gangs fødende. Men jeg tror faktisk at det er noe i gjæret. Igår var jeg på sjekk på føden pga brunaktig seig utflod. Idag våknet jeg med en annerledes følelse, kvalm, murring i rygg og mens-lignende smerter pluss gangbesvær. Men jeg var så sta på å følge datteren vår på 5 år i toget så jeg har kommet meg igjennom dagen, men med en del småvondt. Etter et laaangt og mektig måltid ikveld har det bygget seg opp med rier, de er litt ubestemmelige men gjør vondt. Det kommer også mer og mer slimete og friskt blodlignende saker nedentil så det hadde jo vært spennende om det kanskje kommer et barn iløpet av natten eller morgendagen?!

Sta som jeg er gidder jeg ikke ringe føden enda, er redd for å måtte dra dit og så bli sendt hjem for å vente enda mer. Skal prøve å legge meg litt. Spørs om det blir så mye søvn denne natten.

 

Men til deg, dette ble veldig mye om meg, jeg vet så godt hvordan dagene over terminen har vært. Men plutselig skjer det noe, slik som med meg, og det kan skje når som helst. enig at alt maset er uutholdelig, nesten verre enn at det ikke skjer noe. Ikke vær redd for å si ifra, det gjør jeg og da skal jeg love deg det blir lutt på alt maset.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 5 dager over termin her............skal skrive under på at det er å bli sprø av! Føler jeg har kjent tegn i flere uker nå jeg ;) men det er jo liksom noe som skjer der nede...men ikke nok!

 

Jeg er annengangs fødende, og vil ha ut babyn vår NÅ!

Men det er nok som de sier: "plutselig så starter det", selvom det føles nå som om denna ungen ikke har tenkt seg ut i det hele tatt!!!

 

Ja og alt maset!!! Men skjønner jo folk og da selvfølgelig, de fleste gjør det jo bare for å bry seg, men det går ann og skrive en sms og spørre om vi har det bra og IKKE " ikke født ennå".

 

Vel vel, jeg for min del skal på føden til lørdag for registrering, fikk beskjed for 4 uker siden at jeg var moden, så kanskje det er på tide at noe skjer snart. Tenker noen ganger at,"kanskje jeg ikke før fødselen igang av seg selv"...føler jeg har hatt mens murringer i en uke nå, men tror vel heller det er ryggen som begynner og knirke etter all bakover bøyingen. Man blir jo litt framtung liksom:)

 

Vel vi får vente med STOR tolmodighet...lett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...