Gå til innhold

Juni: SF-mål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres SF-mål? Jeg hadde på kontroll i uke38 et sf-mål på 37..... er ikke det veldig mye?Noen som vet hvor stor ungen kan være da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er litt over normalen ja, men det behøver ikke bety stort barn. Svigerinna mi fødte nå for en månds tid siden, hun har hatt skyhøye sf-mål, på slutten lå hun langt utenfor skjemaet (utenfor arket altså!), men fikk ei jente på 3000 og noe.. Husker ikke helt nøyaktig.

Mitt sf mål i uke 34 var 35. Ligger litt over jeg også. Men tar det med ro foreløpig :)

Skrevet

i uke 35 var målet mitt 34.... og det er jo inne på det grønne, og det har vært inni det grønne hele veien, tom nede på den rød streken...men i uke 38 skøyt den i været og passerte ut i det hvite feltet.... men det betyr kanskje ikke så mye det målet? Hvis svigerinna di fikk en på 3000g med så høye sf-mål. 3000g er jo ganske liten baby:)

Skrevet

Jeg har også høyt sf-mål, men fikkbeskjed da jeg var på UL at babyen min ikke har lagt på seg så mye i det siste så jeg skal på ny UL på mandag...

Skrevet

sf målet har ikkje so mykje å sei på vekta til ongen.det kan vere høgt fordi att ongen ligge slik att det blir høgt.enn kan ha langt over og få en onge på 3kg.i veke 34 va sf måle mitt 33 og legen he sagt att ongen min kan bli oppmot 4,2kg

Skrevet

Jeg kommer fra legen no. Er36 uker og symf.mål på 33. Har fått estimert fødselsvekt til ca 3400g hvis jeg går til termin 16 juni.

Skrevet

Mitt sf mål var 34 da jeg var 37+1 uker på veg.men som flere andre har nevnt trenger ikke et høyt sf mål bety at du får en stor baby

Skrevet

Hei!

Jeg har ligget helt på toppen av det grønne hele tiden jeg, helt fra første måling i uke 19. Nå sist (i uke 35) var jeg 35,5 cm! Jordmoren sier jeg har godt med fostervann. Aner ikke hvor stor pjokken er, men på 3DUL i uke 24 estimerte han 4,2 kg hvis han kommer på termin 17. juni. Men jeg vet jo at dette kan være riv ruskende galt og tenker ikke så mye på det. Får en baby som passer til meg jeg - som alle sier ;-)

Skrevet

I dag er jeg 34+2 og hadde sf 31, midt på den røde streken. Har flata ut litt siste ukene, vet ikke om det trenger bety noe....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...