Gå til innhold

Kjøpe vogn på nettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en sportsvogn på nettet, men jeg angrer litt. Den er ikke den beste vognen! Det ene hjulet er løst og gnager seg inn mot stanga slik at den bremser litt. I tillegg, triller den ikke helt beint. Jeg har derfor litt dårlig erfaring, men vurderer likevel å gjøre det igjen. Vi skal ha en til nå, og vurderer søskenvogn. Hvis vi trenger det, så kjøper vi sikkert på finn.no

Jeg vil i allefall anbefale deg å gå i butikken å se på den samme vognen, teste den litt, om det er en vogn som butikkene i nærheten av deg har da selvfølgelig! Vi var inne på nettet å så på en vogn der som jeg synes var såååå fin, hadde nesten bestemt meg for å kjøpe den...men så tilfeldigvis så jeg den samme vognen i butikken... å nei!! den skal jeg i allefall IKKE ha!! Jeg synes den virket lite robust og så litt simpel ut...hehe...så jeg er i allefall gla vi ikke kjøpte på nettet, da jeg hadde blitt skikkeli skuffa!

Er ikke lett i denne jungelen av vogner, men vi har i allefall kikket på MANGE forskjellige i butikken! Så nå prøver vi å sjekke om den vi falt for kan kjøpes på nettet litt billigere:)

Lykke til i allefall!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...