Gå til innhold

Bortkasta å kjøpe ringslynge eller liknende???

idamortil2

Anbefalte innlegg

Jeg venter nummer to mens nr en fremdeles er ganske liten. Vet at det kanskje kan bli litt stress med to små og vurderer å kjøpe noe den lille kan ligge i, inntil meg, mens jeg har armene fri. Har sett på Maya wrap ringslynge, men den ser litt komplisert ut.

Så ja, til spørsmålet. Har du brukt noe å bære babyen i og hva synes du er bra. Og er det noe vits, eller blir det bare liggende ubrukt??

Fortsetter under...

Ja her er d nok forskjellig erfaringer ute. Jeg synes bæresele o.l. var bortkastet.

For min del er d bedre at barna lærer seg å ikke være inntil meg hele tiden. Synes de har godt av å lære å ligge for seg selv. Deilig for meg oxo å få litt pusterom nå en vasker, rydder, støvsuger osv...

En god bagvogn derimot er flittig i bruk innendørs oxo de førstemnd.

Trille litt rundt i huset alt etter hvor jeg er, sovner nurket kan d trilles inn på et rom, ligger høyt og i god klaring for eventuell trekk og unna leker og andre nyskjerrige barn..

Men d er slik jeg har gjort d. Prøv å finn utav hvilke saker du tror du kan like.:-)

Er ikke alle barn som syns det er greit å ligge for seg selv når de er nyfødte.. og vogna er ikke like greit å rugge på når man skal ta seg av en liten til.

Jeg tror mange kan ha stor glede av en slynge eller ett elastisk sjal (er de to som nok er best til helt nyfødte).

Med litt trening kan babyen amme mens du har h*n i slynga/sjal og du slipper høre på en liten som ligger å gråter fordi du må leke eller hjelpe størstemann men noe.

Sikker veldig stor forkjell på barn også.. men for mange tror jeg det vil være supersmart å ha en sånn i starten.

Tror ikke så små barn kan bli skjemt bort med kontakt fra voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...