Gå til innhold

Dere som har hatt blødninger....og det har gått bra....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...har dere hatt menssmerter når dere får blødninger? Jeg er i 6. uke og fikk blødning med menssmerter i dag.... Berolige meg noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du skal kontakte legen hvis du føler deg usikker jeg....

Det er kanskje ikke sååååå mye de kan gjøre, men det er forskjellige grunner til at man blør under svangerskapet og når det er tidlig så kan det faktisk være renselsen.... Jeg har selv blødd i første svangerskap (fødte en perfekt datter!) og spottet i dette og det har gått bra så langt (8+5 nå)

 

Kanskje du ikke blir så beroliget av mine ord, men stol på deg selv og kontakt lege hvis du vil ha korrekte svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fikk en blødning da jeg var i uke 7. Visste allerede før jeg gikk på do for å sjekke, at nå blør jeg. Hadde samme følelse som når jeg får mensen... Jeg ble selvfølgelig livredd og tenkte at nå aborterer jeg. Det var heldigvis på slutten av arbeidsdagen, så jeg trengte ikke noen unnskyldning for å dra hjem. Ringte mannen min og han kom å hentet meg, og så dro vi rett på legevakta på sykehuset. Der var de veldig hyggelige og forståelsesfulle, og etter at jeg hadde blitt undersøkt av en lege som kunne konstantere at blødningen hadde stanset, fikk vi ta ultralyd for å sjekke hvordan det stod til der inne. Var noen nervøse minutter mens legen satt der taus og gransket bildene. Heldigvis sa han at alt så helt fint ut! :) Vi kunne se fostervannet, plommesekken og et lite hjerte som banket! Da kom det noen tårer. Var så utrolig glade for at vi dro på legevakta og fikk se dette, og at vi ikke bare satt hjemme å bekymret oss.

 

Så hvis det er et sykehus i nærheten der du bor, så ville jeg ha dratt på legevakten der. Da får du tatt UL uten for mye om og men. Du blir i alle fall ikke no roligere av å sitte hjemme og bekymre deg! Så ta for all der kontakt med en lege!

 

Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille i magen din!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til legevakta i går, og sa selv at jeg kunne se det litt an, og at jeg ville ta kontakt med gynekologen min i dag. Jeg hadde blødning i forrige sv.skap også (hun er 1 1/2 år nå) men da blødde ikke jeg så mye. Nå er det som vanlig mens. Har menssmerter og må skifte bind ofte. Skal til gynekologen i morgen. Er innstilt på det verste, men håper på det beste.

 

Historien til Turtei, minte meg om sist jeg var gravid. Da hadde jeg blødninger rundt 6. uke. På ul var det ikke tegn til liv, men gynekologoen mente det kunne være at jeg var kommet kortere på vei, men forberedte meg på at der ikke var liv. Jeg lå "rett ut" i ei uke og på ul uka etter fikk vi se et hjerte som slo!! ......så jeg håper at det går like bra denne gangen....

 

Takk for at dere bryr dere.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu - holdt på å si "godt at det er flere". Nå blør ikke jeg slik, men fikk litt rosa utflod som jeg ikke likte særlig godt. Man blir jo redd!!

Trodde det kunne være løftet jeg gjorde i går.....

Er det noen grunn til at man får sånne blødninger, eller er det helt normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...