Gå til innhold

En 17.mai, jeg sent vil glemme...

Anbefalte innlegg

I dag tidlig måtte jeg kjøre to mil til nermeste sykehus for å ta en blodprøve. Sto i brevet mitt at den måtte taes den dagen jeg skulle begynne med injeksjonene, for å se om jeg hadde blitt nok nedregulert.

Det at sprøyte-starten falt på en dag som dette, gjorde ikke saken enkel... Det var ingen i luka, selvfølgelig, og det var bare flaks at jeg traff på hun som tok blodprøvene. Ja, ja nok om det...Hun stakk en gang, men nei, traff ikke. Så fikk hun tak i ei dame som ville prøve. Hun stakk to ganger, men nei, ikke noe blod. Da kjente jeg at det begynte å pakke seg opp i hodet på meg, for prøven MÅTTE jeg jo ta!

Tredjemann kom, og han stakk også to ganger uten å lykkes, og da han sa at de ikke kunne holde på sånn med meg, så grep pannikken meg!! "Jeg MÅ få tatt den prøven, jeg er på rette dagen og kan ikke vente" sa jeg da han foreslo at jeg kom tilbake en annen dag. "Klarer du en gang til da?" sa han. "Jeg klarer til og med at du kutter opp og setter ei bøtte under, bare det kommer BLOD!!" Nesten hysterisk jeg da...he, he... Og DA kom det! Altså, han kuttet ikke opp, men traff ei god åre.

Så ikveld da jeg skulle ta "Gonalen" min, så var jo det bare barnematen:-) Ser ut som et norgeskart på armen, etter seks stikk i hytt og gevær:-))

Så nå er jeg også en vaskeekte stikker, jenter;-)

PS: Rakk akkurat barnetoget, litt blek om nebbet...men dog:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5072265-en-17mai-jeg-sent-vil-glemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det skal jeg love deg:-)) Det som forundrer meg er hvor sterke vi blir av alt dette. Altså, hvor mye vi tåler i denne prossessen! Der sitter jeg, som egentlig har bittelitte grann sprøyteskrekk, og formelig ber om å bli stikka!!

Men må innrømme at det skal bli godt å krype under dyna nå..

Er såre fornøyd med meg selv:-))

Vi fortjener alle her inne, å lykkes snart, Fru Kolibri:-) Jeg er såå glad for hvert innlegg som sier "POSITIV!!". Og heldigvis har det vært noen sånne i det siste:-) Det er så mange gode jenter her inne, og jeg beundrer alle sammen:-) Lykke til, du også:-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...