Gå til innhold

Da melder jeg meg ut igjen herfra....verden suger...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Natt til søndag fikk jeg kraftige magesmerter, og blødninger...

Endte på ullevål og operasjon der jeg fjernet den ene eggleder....

En MA i januar og nå dette...trodde min ulykke var over etter den MA, men neida.. Er bitter på verden nå...

Lykke til tiil dere andre her.....

Har lyst å gi opp hele ungestyret...og jeg som ikke ønsker noe annet i hele verden enn at jeg og min kjære skal få et barn sammen. Ser mørkt ut nå.....

 

 

Hade bra.... :(((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt ny her og kjenner deg derfor ikke, men jeg ble oppriktig trist av aa lese innlegget ditt og foeler med deg.

Livet er urettferdig, men jeg haaper at lykken smiler til dere senere, og at en liten spire faar lov til aa vokse til aa bli en skjoenn unge.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem fra meg også!

Ta godt vare på deg selv og husk å bruk tiden fremover til å gjøre ting som gjør deg glad også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var trist å lese. Stor klem til deg...

Håper dere ikke mister motet. Trenger ikke være mindre sjanse for å bli gravid igjen ihvertfall. Har hørt at den andre eggstokken jobber mere når den ene nå er ute av funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff! Skikkeli trist...Og veldi meningslaust....

Men ikkje mest motet....

Alle gode ting e tre!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en dårlig trøst, men det ser ikke ut som at du har noe problem med å bli gravid. Så tror du bli det igjen jeg da. Og da bør du ha fått kvoten din men uhell. Bestemoren min fikk 11 barn med en eggstokk hun. Hadde du egglederbetennelse? Du har lov å være skikkelig lei deg nå. Har hatt mange aborter selv og det er så vondt. Men lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var virkelig trist Iselin79! Og j..lig urettferdig…

Men snille, søte deg, jeg tror ennå på at du får et lite nurk! Selv om du ser mørkt på det selv akkurat nå. At du har en eggstokk behøver ikke å bety barnløshet, for den gjenværende eggstokken kan ta over jobben. Venninna mi er et eksempel på det. Hun har nylig fått sitt tredje barn og hun har bare én eggstokk. Måtte fjerne den som 19-åring pga betennelse.

 

Ønsker deg og din kjære alt godt fremover, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg var inne og fjernet eine egglederen rett før jul, og bare fire mnd etter blei eg gravid igjen. det går kjempe fint. jobber ekstra masse den eine da :-) så ikkje mist håpet iselin, det går nok kjempe fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...