Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sendte mail til Nøtterøy Ultralydinstitutt med spørsmål om når det var best å ta 3D ultralyd, her er svaret jeg fikk:

3D ultralyd blir best i uke 24 -30 da barnet har lagt på seg tilstrekkelig til at det ser pent ut, samtidig som det ikke er for stort. Undersøkelsen koster fra 01.06.06 kr. 750,- og inkl. vanlig ultralyd, 3D undersøkelse , bilder og rapport. Hele undersøkelsen spilles inn på DVD. Denne er inkludert i prisen.

Vet det er flere som har lurt på dette, nå slipper vi å lure lengre:)

Fortsetter under...

Annonse

hmmm jeg bestilte time der som jeg har 21 juni, da jeg bestilte fikk jeg oppgitt pris enten 600 eller 650 kr ! Nå har også disse gått opp...jeg bor i oslo men boikotter den i oslo da den hoppet fra 1000 kr til 1500 ! Da fant jeg ut at jeg heller drar til nøtterøy ! Er det noen som vet om man får prisen de oppga når man bestilte timen ?

Jeg hadde ringt og spurt, men bestiller amn FØR prisstigning får man som regel den gamle prisen selv om timen er etter. Var sånn på Majorstua og.

Så det har gått opp nå a, greit jeg tok det i mai da:)

Jo og er 650,- EnJente.

Hvor langt er det fra Oslo til Nøtterøy da? Har ei søster i Ski, kanskje jeg skal kombinere det med et besøke til henne...

Jeg er grønn på geografi, så beklager hvis det er et idiotisk spørsmål:-)

Annonse

Takk for veisbeskrivelser:-)

Får se om jeg "tør" legge ut på den veien, må uansett til søsteren min i løpet av svangerskapet - har masse babyutstyr der...

Har spurt her inne jeg også, men tror ikke det er noe 3D ul i Trondheim...Medicus tar 700 for vanlig ul, så da tenkte jeg at jeg heller ville brukt de pengene på 3d ul...

Skal til London i uke 18 og undersøkte muligheten for 3d ul der, men der tok de 2300 kr!! Også er det jo litt tidlig da...

Siste gangen jeg går gravid, hadde vært artig å gjort noe spesielt da:-)

Hei!

Jeg var der i min uke 15! De er super hyggelige og forklarer alt veldig nøye!!

Så gled dere! Fikk alt på DVD, den varer sikkert i 15-20 min! Men husk på at 3D er bare bilde av fosteret, tror ikke en kan se bevegelser da, det er 4D! Men bevegelser ser dere selvfølgelig på vanlig UL dems. Fikk masse bilder også, tror det var 8 stykk! Betalte 650 kr da og det var absolut verdt det for de tar seg virkelig god tid!!!

Kos dere!!

FYTTI GRISEN ! Jeg sendte mail og spurte om prisøkningen, og sa at det vel er en selvfølge at vi skal få prisen som stod da vi bestilte timen...sjekk svaret :

Hei ! Vi har sett oss nødt til å øke prisen til 750,- fra 01.06.06 pga økte kostnader. Prisen er fortsatt vesentlig billigere enn andre steder. Ønsker du ikke undersøkelsen til den nye prisen ,kan den avbestilles.

Mvh Geir Tveit , spes. med. rad/dagl. leder

Tror ikke de har økte kostnader, men økte inntekter!!!! Og du, da hadde jeg svart noa sånn: Jeg har bestilt en time hos dere til 650,- og forventer da å få timen til denne prisen. Deres prisøkning fant sted etter at jeg bestilte time.

Tror faktisk de i følge lovverket ikke kan kreve mer av deg da, eller er jeg helt på jordet da? Uansett er det dårlig butikk å ikke ta samme pris som oppgitt ved bestilling. Fysjameg!!

Til dere som sliter med geografi og slikt..hehe:

Gule sider!!! (evt www.aftenposten.no og så på kart.) Skriv inn adr. til dit dere skal, zoom dere ut så langt dere vil (til dere ser hele norgeskartet om så skulle være) og vips->her er jeg->vips dit skal jeg :D

Er selv ikke super på geografi..hehe

Og jo, tar da vel virkelig ikke 1.45 min å kjøre fra Oslo til Tønsberg??!! Vi brukte ca en time fra Oslo om jeg ikke husker feil.

Ja HELT enig ! HELT råttent ! Når hadde de tenkt å si ifra liksom, når vi stod der å skulle betale ? Blir skikkelig furt jeg ! Har boikottet oslo da de har økt prisene så ekstremt ! Selv om jeg er fra oslo tenkte jeg å dra til nøtterøy...men de kan jo ikke kreve enn annen pris enn da vi bestilte time ? Håper alle som har bestilt time ringer og sier ifra hva de synes, eller sender en mail ! ! ! Vi bør lage en mail sammen og underskrive...seriøst !

Som Molait sier: DÅRLIG BUTIKK !

Hei dere. Etter å ha lest innlegget tok jeg også en tlf til Natterøy for noen dager siden. Han sa det samme til meg altså. Vi øker prisen til 750 fra 1.juni og det er det du må betale...her ble det også nevnt "økte kostnader"...synes det er dårlige greier jeg også...Det var nå sånn ca. i midten av mai jeg ringte da....

Så hva sier dere vi skal gjøre? Har egentlig veldig lyst til å gjøre noe spes., der er mitt første barn og jeg er halveis i svangerskapet:-)

Dette er mitt første barn, antagelig det siste også(min samboer har to fra før), vil gjøre noe spesielt ut av det, så jeg betaler gladelig 750 kr. Har tenkt å bestille time hos fotograf, og få tatt noen fine magebilder også,må bare vente til den blir litt større:)

Jeg har full forståelse for dere som bestilte før prisene gikk opp, og ikke fikk beskjed om det,dere burde absolutt fått til den gamle prisen.

Til oss andre, er 750 kr, så mye, med tanke på alt man får? I Oslo koster det jo 1500.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...