Gå til innhold

Oktober: Sendte mail med spørsmål om 3D ultralyd


Nicita73

Anbefalte innlegg

Sendte mail til Nøtterøy Ultralydinstitutt med spørsmål om når det var best å ta 3D ultralyd, her er svaret jeg fikk:

 

3D ultralyd blir best i uke 24 -30 da barnet har lagt på seg tilstrekkelig til at det ser pent ut, samtidig som det ikke er for stort. Undersøkelsen koster fra 01.06.06 kr. 750,- og inkl. vanlig ultralyd, 3D undersøkelse , bilder og rapport. Hele undersøkelsen spilles inn på DVD. Denne er inkludert i prisen.

 

Vet det er flere som har lurt på dette, nå slipper vi å lure lengre:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var nyttig informasjon, for en venninne av meg sier jeg absolutt ikke bør dra på 3D før etter uke 33. Jeg syns dette hørtes veldig sent ut...

Jeg sa jeg hadde planer om å ta det like etter 25. Da sa hun at hun håpet inderlig jeg hørte på henne og ventet lenger. Og at jeg kom til å angre om jeg tok det så tidlig :-/

 

Velger å høre på det du skriver jeg :)

Yuhuuu da slipper jeg å vente sååå lenge!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min ringte til Nøtterøy ultralydinstitutt idag. Fikk beskjed om at det var best mellom uke 24 og 30. Før uke 24 er babyen veldid tynn og ikke så veldig `pen`. Etter uke 30 tipper jeg at babyen begynner å bli for stor. Det fikk vi i allefall beskjed om med forrige mann for to år siden. Da var det jo bare vanlig UL,men allikevel.

Så vi har bestilt time 28 juni. Da er jeg i uke 25.

Blir så utrolig spennende. Er det fortsatt ei jente da tro....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...