Gå til innhold

Noen fra kongsvinger som har termin i juli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så du meg i dag? Jeg tror jeg så deg. Du har ganske liten mage hvis du har termin i juli? Så moro forresten. Hvor holder du til nå? Sang mora di nasjonalsangen i dag? Oppe på rådhusbalkongen? Mange spørsmål.

Da må vi jo møtes når bebiene kommer da?

Ja, jeg så du gikk i toget. Mamma synger for full hals hver 17.mai:). Magen er ikke stor, men bærer babyen mye inni meg, og det er nok derfor jeg sliter med ryggen. Men terminen er ikke før 26.juli, så jeg har enda 10uker og bli stor på... Hvordan er det med deg da?

Har hatt et jævlig svangerskap. Nå er det faktisk ganske bra, men begynner å bli litt utålmodig. Ble så overrasket da jeg så deg, for jeg hadde ikke peiling på at du skulle ha. Jeg har sliti veldig med oppkast i tre fire måneder, så fikk jeg vite at jeg hadde høyt stoffskifte. Det har normalisert seg nå. Så kom isijasen. Nå har det vært veldig bra en stund faktisk... Bor dere i Kongsvinger eller?

Annonse

Når jeg leser alt du har opplevd, skjønner jeg at jeg har vært heldig. Har ikke hatt noen plager, bare fryktelig trøtt de 4 første mnd. Da magen kom, ville ikke ryggen samarbeide mer. Jeg jobber i barnehage, så det er ganske tungt når man er gravid. jobber kun 50% nå. Vi har kjøpt hus i sør odal, men ikke langt fra svartfossen.

Har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet, så har hatt muligheten til å slappe av når Vilde Helena har vært i barnehagen i hvert fall. Så moro med hus da. Vi og har. Ett hus fra 52. Stortrives, for kort vei til sentrum syd, selv om alt er flyttet til nord. Men det er stille og rolig her, tross nært trafikken og dessuten masse unger. Skikkelig generasjonskifte her :o)

Jeg tror jeg skal gjøre noe fornuftig nå jeg for kjenner jeg har sittet litt for lenge foran pcen nå...

Lykke til med ryggen da! Håper vi prates igjen snart her inne. Jeg er noen ganger ofte her inne, men så kan det ta lang tid før jeg kikker innom igjen. Kommer an på været også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...