Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 24 uke og begynner å grue meg mere og mere til fødselen... Forrige gang bodde vi i en by der de hadde angst- team på sykehuset. Der fikk jeg oppfølging fra en jordmor som fortalte meg grunig hva som kom til å skje, komplikasjoner osv. Jeg ble utsatt for overgrep i barndommen og dette+ mine redsler for fødselen ble lagt i mappen min. Slik at når jeg kom på føden kunne jordmødrene lese om min situasjon og og være forberedet på hva som kunne skje, og ting de kunne gjøre for å berolige meg. De var helt fantastiske og jeg følte meg helt trygg! Denne gangen bor vi på landet... og på det nærmeste dykehuset har de ikke noe angst- team. Føler at jeg ikke kan åpne meg for legen her, han er så travel og kontrollene går fort unna.. Og jeg greier ikke å presse frem mine bekymringer.. Jeg gruer meg så forferdelig og prøver helst ikke å tenke på det.. Lengter tilbake til byen og det systemet der. Selv om de var travle, hadde de alltid tid til å høre på deg, uten å vise stresset.. Er det flere som har hatt det slik? Hva skal jeg gjøre! Måtte bare få det ut... Er litt lei av å fortelle det om og om igjen til de nærmeste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg.

Jeg har ingen erfaring på dette området, men ville bare sende deg en trøsteklem.

Håper du kommer i kontakt med en lege som kan gi deg den opfølgingen du trenger. Du må nok bare prøve å stå på ditt. I din situasjon, er det jo forståelig at en fødsel blir vanskelig!

Lykke til kjære deg.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...