Gjest Skrevet 17. mai 2006 #1 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg hadde et smertehugg i magen i går, men det var i forbindelse med tømming av tarmen (unnskyld uttrykket), eller dvs fikk trang til å gå på do like etterpå. Kan det bare ha vært noe i forbindelse med fordøyelsen ?? Men det fortsatte å være et lite smerteområde over magen i hele går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 17. mai 2006 #2 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei. Hvor langt på vei er du? Strekninger i underlivet i uke 8 er vist vanlig pga at livmoren vokser og båndene strekker seg.... Jeg har forresten hatt litt av en aktivitet i magen (unnskylder meg her jeg også) siden starten og tror det hører med i 1 tri;) Lykke til da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 Er 8+5 nå, og har masse mens smerte lignende smerter . Sliter også litt med fordøyelsen. Innimellom hugger det også till i sidene på maven. Stikkende smerter, som fort går over da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå