Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 noen som vet hvor man kjøper støttestrømper og prisen på disse? Er det egne støttestrømper for gravide?
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Hei, du kan få kjøpt støttestrøper på apoteket. Husker ikke hvor mye de koster men er forholdsvis dyre. Men er deilig å ha på hvis du står eller går mye på jobben.
Tulle Rusk Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 De har på apoteket! Er dyre, de jeg kjøpte kostet 185 kr! ( det var kne-strømper)!!!!
Lilje74 Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Skal du ut å reise kan du få fatt i det på flyplassen også... (Er jo anbefalt å bruke for gravide når man flyr.) Jeg kjøpte mine der. Prisen mener jeg å huske var 145,-, men det kan ha vært litt mer, eller litt mindre...
mamma og my Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Hvis du ikke er så veldig plaget med vann i beina, kan du prøve lindex sine. De er endel rimeligere enn apotekstrømper, 49 kr betalte jeg for mine. Ser ut som vanlige tynne strømper. Er nok mer elastiske enn de aller beste, men fungerer bra for meg...
svensen Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Jeg har kjøpt flere par, og de varierte veldig i pris. Jeg fant de rimeligste så langt i strømpeavdelingen på Steen og Strøm - så er man i Oslo er jo det en mulighet. De er beige og kostet 85,-. De er ikke fullt så stramme som de jeg kjøpte på Gardermoen, men de holder lenge for meg - veldig behagelige og mye støtte. Steen og Strøm hadde også stay-ups støttestrømper som var dyre (nesten 300), men skal man på møte og vil gå i skjørt er det jo penere enn knestrømper. Medicus-Plesner har visst også, og de har også strømpebukser for gravide, men jeg har ikke vært der ennå. Vet ikke hvor de holder til utenom Oslo. Jeg bruker støttestrømper hver dag og har nesten ikke vonde bein lenger, unntagen sent på kvelden.
svensen Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 PS Steen og Strøm sine er Wolford support, så de er sikkert å få tak i flere steder rundt omkring.
kruta78 Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Holder det å gå med støttestrømper opp til knærne, eller bør man ha de lengre opp? (Til daglig og når en flyr?)
svensen Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Hm, jeg vet ikke helt, men jeg bruker knestrømper til daglig og det hjelper godt mot vonde bein. Vil tro at knestrømper er helt OK på fly - det er jo nedenfor knærne blodsirkulasjonen blir dårlig først når man sitter. Jeg brukte de lange strømpene igår og det kjentes helt likt ut som de korte - de lange var ikke så stramme, men de dekker jo beina opp til skrittet så effekten var ganske lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå