Gå til innhold

Juni: Da var vi kommet fra ferie.. :)

tøffetøtta

Anbefalte innlegg

Borte bra med hjemme best, er det ikke det de sier. :) Charlotte var helt i hundre når vi kom hjem, hun lekte på gulvet i mange timer, hørte ikke en lyd fra hun . :) Kjekt med sine egne ting igjen. :)

Ja nå begynner jeg litt på jobb, skal to dager denne uken. Kun for å sette meg inn i hva de gjør på AMK sentralen, for jeg skal på kurs den første uken jeg begynner for fullt. om en og en halv uke.. Huff hjelp...

På mandag begynner innkjøringen av Charlotte i barnehagen, blir en overgang dette ja. Litt godt at storebroren er der lammi henne til han begynner på skolen i høst. :)

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem igjen!! :)

Vi driver å pakker, må få bort masse med "pø" fra leiligheten før vi kan ha fotograf på besøk! Etter det blir leiligheten lagt ut for salg, og vi håper den blir solgt for masse masse peng....

Fikk brev i posten, ser ut som vi kan overta huset vi har kjøpt den 16 juni - GLEDER MEG!!

For min del har jeg tatt ut ekstra permisjon frem til høsten, blir lite penger i kassen av det, men koselig er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!

Her går det bra. Jeg syns edelig at jeg begynner få litt overskudd.

Jeg begynner å jobbe i helgen så det blir spennende. Jeg gleder meg masse men er litt bekymret over at jeg fremdeles ammer så mye. Jeg er redd at jeg får brystbetennelse eller at gutten min syns det er vanskelig å være uten pupp så lenge. Men det går nok fint.

Du må fortelle hvordan det går med Charlotte i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!

Det går sikkert kjempebra med barnehagen.

Her går det fint. Dagene flyer nå når jeg jobber igjen. Jeg har korte dager nå, men skal jobbe full tid etter sommerferien.

Tenk at våre små snart er 1 år, det har jammen gått rask.

hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem. Var det ikke fint i Bergen? (sa hun med dårlig skjult hjemlengsel..., hehehe).

Her går det også bra. Pappaen er i pappaperm og stortrives. Håvard vinker fornøyd om morgenen - og jeg synes det er kjekt på jobben også. Men jobber jo bare 60% så har jo en del fri også.

Lykke til med tilvenning i barnehagen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Gøril :-)

Ja nu begynner jobblivet... huf d e tøffe greier, men du har jo gjort det en gang før så går vel greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...