Gå til innhold

August: mulig litt sær nå...??


shanty73

Anbefalte innlegg

Jeg er stadig inne på de ulike sidene her på BIM og synes det er hyggelig... men det er synd at det er så mye fokus/tråder om vekt... hvor langt på vei er du.. og så HVOR MYE HAR DU GÅTT OPP?

 

Tenker at det er såååå individuellt at det har ingen eller lite betydning for "fellesskapet/svangerskapet" her på bim.

 

Litt sær nå kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er egentlig leit at dette med vekta har en så stor betydning i vår verden generelt... Likevel forstår jeg at det skaper en del tanker og bekymringer hos veldig mange. Mange har jo noen kilo for mye fra før, og noen har en del kilo for lite. En del er meget opptatt av hvordan det ytre tar seg ut, og en del er opptatt av å forlate sykehuset med nøyaktig samme vekt som en hadde før svangerskapet. Andre igjen blåser en lang marsj i vekta, og koser seg med den voksende magen (og kroppen;-))

 

Slik er det bare. Vi er så forskjellige, og kanskje det beste er om vi støtter, respekterer og viser hverandre omsorg. Jeg leser sjelden noen av disse vektlinnleggene, men noen dager tenker jeg mer over vekta enn andre dager og da kan det hende at jeg slenger inn et innlegg om dette beryktede fenomenet.

 

Snart er vi mammaer hele bunten, og da får vi vel neppe noe særlig tid til å tenke så mye i det hele tatt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...