♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Heia alle sammen...... Har nå testet med eggløsningstester siden dag 12..Er nå på dag 18.. Min første periode jeg prøver med egg-løsningstester,så er litt nybegynner på dette området.. Har vanligvis regelmessig syklus på 28 dager... Fikk "ganske" positiv test i går... Det var den sterkeste streken jeg har fått til nå...,den var nesten like sterk som test.streken... Hadde nettopp mye egg-løsningsslim når jeg var på do..(æææsj) Tok en ny test nettopp og da var streken nesten usynlig... Er det eggløsning jeg har,eller hva?? Må få med at vi hoppa i høyet i går kveld... Ønsker så at det skal klaffe snart... Er lei av å gå på tokt etter eggløsning.... Tusen takk for alle svar... Håper dere alle har hatt en fin 17.mai!!!!!!!!
Stolt mamma for første gang Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Heisan Utrolig vanskelig å si. Jeg har prøvd meg på de strek testene og endte opp ganske forvirret selv. Jeg vil anbefale deg CB sine, da er det ingen tvil. Hvis du kjøper de på www.billige-tester.com så sparer du 150 kr i forhold til apoteket i Norge. Men sånn likevel høres det ut som du har truffet bra med gårsdagens kos. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå