Gå til innhold

HVOR mater du ungen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 5 mnd, og jeg vil ha henne i høystolen når hun får mat.

For å venne henne til stolen, og det å sitte ved bordet.

Vet mange bruker vippestolen,

Hva gjør dere folkens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tripp-trapp stol ved kjøkkenbordet. Synes det er der man skal spise:o) Ha ner 10 mnd, har gjort det i 2-3 mnd nå...

Skrevet

sitter hun selv uten støtte? Min på 7 mnd kan ikke sitte uten støtte så her blir det vippestolen må oss.....

Skrevet

jeg bruker spisebordet ja.. gjort det siden hun klarte å sitte i den stolen.. uten å synke sammen.. før det så var det i sofan.. hun måtte ligge i en litt rar stilling forå få mat..det ble også vippestolen en liten stund.. noen uker bare..

Skrevet

Vi brukte vippestol fra vi begynte med mat (5,5 mnd) til hun var 7 mnd. Hun var ikke i stand til å sitte i Kiddoen i begynnelsen. Hang over kanten.

Det var ikke noe problem å bytte fra vippestol til høystol. Når hun først klarte å sitte foretrakk hun høystolen der hun satt oppreist og det var lettere å få maten ned.

Vi har vært redd for å overbelaste ryggen for tidlig pga problemer i familien. Tror ikke stolvalget gjør noe forskjell for bordskikken ;-) men mulighetene for å grise er større når hun sitter ved borden og kan nå grøtskålen.

Skrevet

Vi bruker vippestol. Hun er veldig fornøyd med det. Om morgenen bruker hun å sitte på fanget når vi spiser brødskive (6 mnd). I dag satt hun litt i høy stol når vi var ute å spiste(med dyna godt støttet opp rundt henne. Hun spiste ingenting ute da, siden hun bruker å spise middag mye tidligere enn vi spiste.

Skrevet

Min er 5.5 mnd mnd og hun sitter i armkroken når jeg mater henne. Har ikke vurdert å sette henne i høystol engang for du skal ikke sette opp barn før de setter seg opp selv. Trodde dette var alment kjent nå, jeg...

Skrevet

Vi ammer bare enda, men jeg har brukt å ha babyene på fanget frem til de har greid å sitte i tripp-trappen selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...