Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Legger ut et svar til deg her jeg. Går ikke så kjapt her inne ;)

Håper du ikke drar! "Du får ikke lov til det". Vi trenger deg og din person her inne :)) Du er alltid så positiv og happy. Uansett! Ikke mange dårlige dager fra deg.

Den nye Bula forsvinner nok snart. Alle ser jo forskjell også. Det er bare å tenke over & huske på det. Sikkert bare noen som kjedet seg på en dag som denne.

Må bare si at jeg føler at du er en av de her inne som "har kommet nært mitt hjerte". Kanskje fordi historiene våre er forholdsvis like?

Hadde vært kjekt å treffe deg også. Eller i det minste blitt enda bedre kjent.

Men tror ikke vi kommer til å havne på samme treff. Mener å huske at vi bor på forskjellige kanter av landet?

Men vi kan kanskje ta det på msn, eller noe sant?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070793-bula/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sulamitten!

Jeg kjenner bare at begeret mitt og tålmodigheten min med bim begynner å ta slutt.. Uansett hvor mange ganger man sier ifra om alvorlige ting, som feks det inlegget om "hvorfor gråter du" ; Det signert til haldis...

Jeg blir sjokkert over at det går an å te seg sånn .... og attpåtil så skal disse fjonene bli mamma eller pappa!!!! Skremmende....

Nå ja, alltid happy er jeg vel ikke.. men jeg har prøvd som best jeg har kunnet å spre litt gleder i en hverdag som ikke alltid er så lett..

Historiene våre er vel ganske like, egentlig..tja? Kanskje?

Jeg har msn ja.. men er litt skeptisk til å lege den ut her siden jeg har fullt navn på msn min.. Men har du?? Evt så kan jeg lage en msn adresse til og deretter legge deg til på den gamle ?? Komplisert hehe

Hvis ikke du vil legge ut din da???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070793-bula/#findComment-5078829
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...