Gå til innhold

Kjære Elastica! :-)

Anbefalte innlegg

Har du tid til å se på meg en dag?

Jeg er født 25. april 1978, mannen min i juli 1974. Vi har en sønn som blir 2 år ganske snart. Ser du flere barn på oss? Evt når og hvilket kjønn? Hadde vært gøy å høre hva du ser :-)

Jeg strever også fælt med å få meg en jobb, og økonomien er på bånn.. Ser du om og når jeg får meg jobb, og hvilken type jobb det blir. Jeg er veldig bekymra for dette for tida, håper du ser noe oppløftende...

Setter stor pris på svar, men skjønner godt om det er litt for mye mas.

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070437-kj%C3%A6re-elastica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:-)

Jeg får opp at du kan bli gravid i sommer med en jente (dersom du prøver på det). Får opp 3 barn på deg tisammen.

Jeg får opp jobb-muligheter rundt august. Økonomien kommer til å bedre seg, men det kan ta litt tid....

Ikke gi opp det kommer bedre tider! Tenk positivt!!

Og masse lykke til og God sommer!!

Hei igjen!

Tusen takk skal du ha! Veldig snilt av deg å bruke så mye tid og energi på bekymrede damer som meg! Jeg prøver å være positiv, men det er ikke like lett hver dag :-)

Ble litt småsvett når du fikk opp en graviditet så raskt, prøver absolutt ikke å få barn akkurat nå :-)

Får jeg meg jobb i løpet av august blir jeg kjempeglad, sønnen min har nemlig fått barnehageplass fra august av, og det hadde vært kjekt å kunne betale for plassen, he he.

Kan jeg spørre om et par ting til? Ser du hvilken type jobb jeg kanskje får? (jeg har universitetsutdanning, og lurer på om jeg må begynne som soft-is selger igjen, eller om jeg får meg jobb som er litt mer relevant...)

Og må vi flytte til en annen by?

Hei igjen:-)

Ang. graviditet, så skrev jeg -hvis du prøver på det.... Det vil si at det behøver ikke skje dersom du ikke bestemmer deg for det.

Ang . jobb så klarer jeg ikke å se hvilken jobb du får, jeg er ikke klarsynt. Men hvis du sier hva du søker på -kan jeg se hva jeg får opp ang. de jobber.

Jeg får frem at du muligens får en jobb som ikke helt samsvarer med utdannelsen din.

Jeg får også frem at dere kan komme til å flytte etterhvert.

Lykke til!!

Annonse

Så snill du er!

Jeg søker på ulike typer jobber. Flertallet av jobbene jeg har søkt på i det siste er adminsitrative jobber eller førstekonsulentstillinger på høyskoler og universitet. Også andre typer konsulentjobber er aktuelle. Videre kommer jeg til å søke på doktorgradsstillinger.

Ellers så søker jeg på litt mindre relevante jobber, som miljøterapaut. I ren desperasjon vuredrer jeg å søke stillinger som barnehageassistent eller SFO-medarbeider.

Puh, der fikk du litt å se på ja... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...