Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Del Skrevet 17. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. mai 2006 #2 Del Skrevet 17. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5071887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. mai 2006 #3 Del Skrevet 17. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5072020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirilill Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5076120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirilill Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... (har rydda litt i lista, så kan alle bare kopiere denne å legge seg inn i tur og orden) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5076167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-4.mai- Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5077862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkestien Skrevet 18. mai 2006 #7 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5080142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbarn ;O) Skrevet 18. mai 2006 #8 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5081024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweet dreams Skrevet 18. mai 2006 #9 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5081096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hagefrøken Skrevet 18. mai 2006 #10 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5081485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smula 80 Skrevet 18. mai 2006 #11 Del Skrevet 18. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Hagefrøken CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5082710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimsalabimBaby! Skrevet 19. mai 2006 #12 Del Skrevet 19. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Hagefrøken CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5086414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enda1luring10l Skrevet 19. mai 2006 #13 Del Skrevet 19. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Hagefrøken CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! SimsalabimBaby! 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5086679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AMRE Skrevet 19. mai 2006 #14 Del Skrevet 19. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5088835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
humørsvingningen Skrevet 19. mai 2006 #15 Del Skrevet 19. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5090548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #16 Del Skrevet 20. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5099030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 20. mai 2006 #17 Del Skrevet 20. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5099167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #18 Del Skrevet 20. mai 2006 12 januar. Har gutte følelse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5099935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #19 Del Skrevet 20. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Lille lulle: 6.jan: ingen følelse av kjønn enda Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen magica*fra*tryll termin 12.jan. Tror på gutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5100489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-4.mai- Skrevet 21. mai 2006 #20 Del Skrevet 21. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt magica*fra*tryll termin 12.jan. Tror på gutt. Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5105649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirilill Skrevet 21. mai 2006 #21 Del Skrevet 21. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt magica*fra*tryll termin 12.jan. Tror på gutt. Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5105828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TM2006 Skrevet 21. mai 2006 #22 Del Skrevet 21. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt magica*fra*tryll termin 12.jan. Tror på gutt. Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! Nixnax: 27. januar CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5105865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerebro Skrevet 21. mai 2006 #23 Del Skrevet 21. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt magica*fra*tryll termin 12.jan. Tror på gutt. Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til *Luna*: 19.januar...tenker gutt, men aner ikke hvorfor.. K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! Nixnax: 27. januar CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5111686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tundr@ Skrevet 21. mai 2006 #24 Del Skrevet 21. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt magica*fra*tryll termin 12.jan. Tror på gutt. Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! Tundr@: 17. januar. Gutt, kanskje? lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til *Luna*: 19.januar...tenker gutt, men aner ikke hvorfor.. K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! Nixnax: 27. januar CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5111820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webguri Skrevet 21. mai 2006 #25 Del Skrevet 21. mai 2006 CC Girl: 1 jan: tipper jente annri 71 : 3.jan : Jeg tipper det blir jente(blitt spådd det 5 ganger ) Lykkestien : 5 jan : aner ikke, overasskelse Pineappel: 7. jan. Tipper? Hmmm...Uvisst enda Gullemor75: 7. jan. Mannen min tipper gutt. Jeg tipper ikke... ;o) ka-ping: 8. jan. tipper og håper på enda ei jente muy feliz:) :11.jan Vinterbarn;O) : 12 januar. Mamma'n til gullungen: 12 januar: tipper gutt magica*fra*tryll termin 12.jan. Tror på gutt. Kris: 13 januar: tipper jente Emmisb: 13. januar. Tipper d blir en gutt:o) 1luring10l : 14. januar (?) har verdens beste gutt, håper på jente nå Frumus: 14. januar. Litt tidlig å tippe ennå. *C83*: 15.januar : tipper gutt Tirilill: 16. Januar har ingen følelse angående kjønn ennå... Baby i januar: 16.januar: Aner ikke kjønn!! Tundr@: 17. januar. Gutt, kanskje? lille_lupp : 18.jan: har en følelse på gutt!! AMRE : 18 Jan - Tror jeg får en jente til *Luna*: 19.januar...tenker gutt, men aner ikke hvorfor.. Webguri: 20. januar: Har to gutter og håper på enda en gutt (men tar en jente også, altså ;o) K@rine : 21.jan : har en gutt og ei jente, har ingen spesiell følelse enda... sweet dreams: 21 jan: har jente, ønsker jente, tipper jente:) Hagefrøken: 22 januar: har en gutt og har en følelse på at det blir en rakker til! Humørsvingningen: 23. januar: håper gutt men gla så lenge den er frisk. Huldra med baby i magen: 26.januar. Tror faktisk at jeg får tvillinger, en av hvert skjønn Sulamitten: 27jan: håper på en sprell frisk baby! eller to... SimsalabinBaby! : 27. Januar, tar i mot både gutt og jente eller begge deler ; )! Nixnax: 27. januar CuTrin: 30 januar: Håper på jente, har en 4 år gammel gutt. huldra har baby i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5070183-oppdatert-terminliste/#findComment-5111937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå