Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei... Vi har litt dårlig råd sånn på tampen av semesteret og i den anledning har jeg et lite spørsmål... Vi er henvist til tidlig UL fordi jeg ikke ANER når jeg har termin. Hadde siste mens i januar og kan være alt fra 4 til 14 uker på vei..... (tror mest på 5-6 uker i følge symptomer og div negative grav. tester siste månedene) Jeg er henvist til en privatgyn siden det er minst ventetid... men må jeg betale for det? Hva koster det evnt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 17. mai 2006 #2 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har fått henvisning av legen min, men fikk beskjed om at jeg bare måtte betale egenandel.. Den er nok ikke på allverden... Det er også priv lege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeligmed3 Skrevet 17. mai 2006 #3 Del Skrevet 17. mai 2006 Du skal ikke betale for noen timer/ undersøkelser når du er gravid. Jeg var på UL i uke 9 og betalte ingenting. Har aldri betalt for timer/undersøkelser jeg har hatt i forbindelse med graviditet før heller. Må vel være likt for alle i Norges land det vel?? Kan jo være at du må betale egenandelen siden det er privatgyn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har henvisning til gynekolog, går ca ukentlig. Betaler egenandel på 34,-. Når jeg får med bilde betaler jeg 84,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 betalte ingenting æ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har ikke fått regning på noenting etter jeg ble gravid. Fikk tilbud om tidlig UL i uke 8 og har enda ikke fått noen regning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå