Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Lurer sånn på dette!!! Tror nemlig ganske sikkert at eggløsningen var i ettermiddag. Og lurer på når man bør ha sex da? Passet liksom ikke midt i 17.mai-toget! Et spørsmål til: Første gangen jeg fikk to streker på EL-testen så var den ene littegrann svakere enn den andre. betyr det at EL er på vei eller er over? Takker for svar!!!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Tror det er ett par dager etter el det er størst sjanse for klaff.
Cmoi Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Anonym Beklager, men de små cellene skal være på plass og "vente" på EL, så jeg er redd det er for seint. Prøv for sikkerhets skyld:)
skorpion71 Skrevet 17. mai 2006 #4 Skrevet 17. mai 2006 hei, mener jeg har lest at det er 6 dager pr måned du kan bli gravid.. det er 5 dager før EL og 1 dag etter... det hjelper å la de små svømmerne ligge på vent eller sette inn nådestøtet sisste døgnet he-he Lykke til, det er ikke for sent ennå!!!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Når EL testen viser positiv,så slippes egget i løpet av 24-48 timer. Så da er det beste å ha sex i kveld,og i morra kveld. Lykke til. ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 Egget kan leve i opptil seks timer(mener jeg ganske sikkert har hørt det), så fort deg i senga!!!!!!!!!! Sæden kan leve i opptil seks dager. Derfor, ha sex FØR el!! Annenhver dag fra dag ti eller noe.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #7 Skrevet 17. mai 2006 Egget lever i 24 timer (Ikke 6 timer) og sædcellene kan leve i opptil 5 døgn, men tror det er mer vanlig med ca 3 døgn. Har du sex annenhver dag, skal det være "nok" men hvis du har hatt EL i ettermiddag, er det IKKE for sent å ha sex i kveld. Når streken på EL-testen er svakere enn kontroll-streken, er EL på vei, når den er like sterk eller sterkere, kommer el om 12-48 timer. (Du fikk mye forskjellige svar her, så jeg, men mitt svar stemmer i alle fall ut fra alt jeg har lest på andre sider om EL og feritilitet, så er 110% sikker på at dette er korrekt. Det med at egget bare lever i 6 timer er i alle fall tull.)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. mai 2006 #8 Skrevet 17. mai 2006 Det kan ikke skade og ha sex i kveld..synes du skal kose deg sikkelig ja...lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Hei dere. Tusen takk for mange svar dere. Jeg hadde sex i går kveld og tenker å ha det i dag og kanskje i morgen. DA burde jeg være sikker:) Er så spennende dette. . .samtidig litt forvirrende å vite at når vi koser i senga kan det være at vi lager baby..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå