Lykkelig mamma... Skrevet 17. mai 2006 #1 Del Skrevet 17. mai 2006 Her var det kaldt da vi så barnetoget, men overkommelig. Det begynte å regne senere på dagen, så noe Folketog ble det ikke aktuelt å se på for oss... Vi var hjemme hos mine foreldre til lunsj med resten av familien, og var hos svigers til kake og kaffe senere. Maja var et syn i sin strikkebunad, og var dagens midtpunkt (eneste barnebarn på begge sider...) Neste år håper vi på fint vær slik at vi kan ta turen ned på badeplassen og delta i arrangementet de har der, og spise is og pølser og kjøpe gassballong... Men det får bli neste år, i år var som nevnt ikke været noe særlig, så da droppet vi det... Hørte på nyhetene at vi hadde det beste været i Norge i dag...Stemmer det? Da har det i tilfellet vært en miserabel dag værmessig for dere også... Gratulerer med dagen, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 17. mai 2006 #2 Del Skrevet 17. mai 2006 Vi har også kost oss og hatt en fin 17.mai, til tross for regn og 9 grader. Det var vått og kaldt, men lillegutt trosset været og hang halvveis ut av vogna for å få med seg alt. Dessuten var det en merkelig bånd-greie i rødt, hvitt og blått festet til jakken, og den måtte utforskes nøye. Det var i det hele tatt mye spennende å se på, og helt umulig å sovne. Da vi kom hjem ca kl 14 var han helt utkjørt, og greide endelig å få seg en lur. Dagen ble feiret sammen med mamma, pappa, storesøster, farmor og farfar. De siste årene har bunaden min vært for trang (den ble sydd til konfirmasjonen i 1989), men til neste år skal den være sydd ut og klar for bruk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 17. mai 2006 #3 Del Skrevet 17. mai 2006 Ja, vi hadde en kjempe fin dag... Hadde supert vær, skyfri himmel, sol og ca 17 grader.. Helt vindstille var det også, så det var helt perfekt ) Så vi hadde nok finere vær en deg lykkelig mamma ;o) Vi feiret sammen med svigers og det var kjempe koselig. Alexandra hadde en super dag.. Helt til hun datt ned trappen deres ( Det gikk heldigvis bra, men hun skreik ganske lenge etterpå.. Tror hun ble mest redd.. Alexandra var så søt i strikka bunaden sin, men hun var litt for opptatt med søljene sine, så de måtte vi ta av til slutt.. hehe La henne kl 8 og da var hun sliten stakkar liten.. hehe.. Så nå håper jeg hun sover lenger enn til 6 i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Hehe - så urettferidg da Natta - hehe - du kunne sendt litt sol til meg. Her regna det fra me gikk opp for å gå i toget til me gikk å la oss på kvelden. Me gikk i barnetoget sammen med barna og så var me hjemme resten av dagen. Det var ikke noe vær å gå ut i. Hadde besøk av svigerfar og et vennepar av oss som fikk en gutt i midten av april. Hvis ikke hadde hele 17mai feiringen vore skikkelig pyton. Så 17 mai om 2 år - den feirer me i et myyye varmere land. 17 mai skulle vore flyttet en uke fram eller en uke tilbake - da er det som regel alltif fint vær. 8 mai foreksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg måtte desverre sove bort store deler av dagen, siden jeg har nattevakter denne uken... Men fikk være med og pynte ungene. Litago hadde en "bunad" som mamma sydde til meg da jeg var ca et år. Lillemor fikk ny bunad av mormor. Kan tro de var flotte!! De koste seg i det fine været (se innlegget til natta...). Gikk i tog og spiste is og pølser. Litago var så trett på kvelden at hun nesten ikke fikk sove, og lillemor var slett ikkje klar for at dagen skulle ta slutt. Hun gikk rundt og ropte "pipp pipp hurra!" :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 18. mai 2006 #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Hehe... "pipp pipp hurra" så herlig! Vi begynte dagen med frokost hos en venninne. Det var veldig koselig:-) Etterpå gikk vi opp på skolen her. Mathias Emil blir helt turbo når han blir trøtt, men veldig godt humør, så han ble jo en utfordring i alt for overfylte lokaler . Været var dårlig, så alt foregikk inne, så vi gikk fort hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror og Lillebror Skrevet 18. mai 2006 #7 Del Skrevet 18. mai 2006 Her var det grått hele dagen, men regnet holdt seg heldigvis borte frem til utpå kvelden. Vi dro til byen for å se på skoletoget, men Herman var så trøtt at han bare lå å døste i vognen. Var litt for mange rare lyder til at han klarte å sove, men han var ikke så interressert i det som skjedde rundt han. Etterpå trasket vi opp til mamma og de på lunsj. Vi er der hvert år med noen vennepar at mine foreldre. Det var mye god mat og masse kaker. Herman gomset kake som bare det, gikk i nam nam fra han våknet fra luren sin til vi dro hjem i firetiden. Stålende humør fra morgen til kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marianne1231 Skrevet 19. mai 2006 #8 Del Skrevet 19. mai 2006 Her var det oxo grått hele dagen med regn og vind,men lillegutt satt tolmodig i vogna og ropte "jada"(hurra). Vi så på barnetoget,og senere på dagen så vi russetoget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå