Gå til innhold

Quinny freestyle 3xl comfort.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vettdu, jeg siklet lenge på en slik en, men synes ikke den er verdt pengene sine. Jeg tenkte først og fremst på den som bare sportsvogn, og ble megaskuffet over at den var så smal i sittedelen. Kunne bare ikke se for meg lillegutt med vinterklær og posen der til vinteren.....

Så jeg fant en som var mye bredere og den er både lettere og mindre når du legger den sammen: Jane Slalom Pro, den har også det samme systemet som Quinny, med bad og bilsete du kan sette på den.

Men du kan ikke snu sittestillingen som på Quinny.

Var på Barneverden og kjøpte den på tirsdagen og ble fortalt at de hadde mange som ble veldig skuffet over størrelsen på Quinnyen og kjøpte denne istedet.

Sjekk den nå ut i allefall... http://www.jane.es/construye/index.php?fuseaction=fitxa&tipo=1&id_producte=118&categoria=

Jeg er kjempe fornøyd med quinni vogna vår. det har vært mer en god nok plass til gutten vår og vinter pose oppi.

han er nå 22 mnd og den kan fint brukes med vinter pose i når vinteren kommer for dør igjen.

har en vennine som lånte vogna av meg i våres og gutten hennes på 4 ville ikke sitte i pose men det gikk greit det med vinter dress på.

og regnetrekket til den vogna er helt utrolig de fleste andre trekkene jeg vet om dogger forferdelig mye,men til quinni vogna har det ikke dogget en gang.

så jeg og to venniner av meg har kun positive tilbake meldinger om den når det gjelder både størrelse, kjøre komfort og ikke minst hvor behagelig den er for barnet med god pute bak nakken og sikre seler.

så det er en vogn jeg kan anbefale på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...