Gå til innhold

vogn nåt ungen er 9 mnd.

Anbefalte innlegg

min pike er 9 mnd i septemver.

Har da planer om å kjøpe en quinny 3 hjyl vogn.

Noen med erfaring?

Hvordan er den på vinteren?

Vits å kjøpe slik når det lir mot vinter.....bør jeg vente til piken er 14-15 mnd, og det er blitt mars og vår igjen??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5069859-vogn-n%C3%A5t-ungen-er-9-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare si at vi kjøpte denne til snuppa her da hun var 8-9 mnd, og er superfornøyde!!

Men har ikke hatt den på vinteren enda, så kan dessverre ikke hjelpe deg med det.

Men har lest i andre tråder her inne om denne vogna at folk harvært veldig fornøyde! prøv å søke på quinny freestyle og forum, og se hva du finner ;O) eller prøv å spørre på skravlesiden eller vogndebatten. Kanskje mer respons der!

Jeg synes den var god å trille i vinter, her jeg bor er det som regel en del snø. Vognen er ganske liten, så om du vil ha en vogn som varer hele vognperioden ut bør du nok satse på en større vogn. Vi har i tillegg en emmaljunga duo edge, den er større i liggestilling.

Lykke til i valg av vogn!

Jeg har den vognen og har brukt den i vinter. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Er kanskje litt åpen i skjermen, men med god vinterpose går det fint. Og blåser det veldig har jeg brukt regntrekket.Vognen er jo en drøm å kjøre. Lykke til med valget! Jeg angrer ikke ihvertfall!

Annonse

Det kommer vel an på hvor stor jenten din er, men jeg har hørt mange klage på dette. Ser jo at vognen ikke er så stor, den andre vognen min har mye større plass. Synes også den er litt åpen, føler hun ligger mer skjermet i emmaljungaen. Jeg ville ikke valgt denne vognen til sovevogn. Vi bruker den bare som sportstrille. Du kan jo dra til en butikk som selger vognen for å studere den nærmere.

Vi kjøpte den brukt på finn.no. Skal bruke emmaljungaen som sovevogn i barnehagen, så vi trengte en vogn til hjemmebruk. I tillegg har vi en veldig liten bil, så det er greit å ha en vogn som tar mindre plass når man skal ha vognen med seg. Ville aldri kjøpt den ny, det hadde blitt for dyrt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...