Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #1 Skrevet 17. mai 2006 Min tulle er bare 6 mnd. Men nå har jeg lyst å kjøpe ny sportsvogn. Kunne tenke meg en slik flott 3-hjuling. Men hvor lenge bruker man vogn egentlig? Bruker man vogn til de er fylt to?
Galskapens overhode Skrevet 17. mai 2006 #2 Skrevet 17. mai 2006 Vi har ikek bil, så vesla mi er 2 år og 8 mndr.. bruker fremdlees vogn.. Veldig greit transportmiddel når man løper til bhg eller butikken
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #3 Skrevet 17. mai 2006 Det er absolutt kjekt å ha en vogn selv om barna har blitt store. Vi hadde en Simo kombivogn (som blir sportsvogn uten bag) som vi ble fort lei av -den var stor og tung å drasse på og ta ut og inn av bilen. Vesla var knapt året da vi byttet til en betydelig mindre sportsvogn. Vognen vi valgte er liten og lett med høy rygg som kan legges langt tilbake. Den lemper vi inn og ut av bilen med en arm omtrent, og den tar veldig liten plass i bilen. Bakdelen med denne er at den er stiv og ikke så behagelig å trille, så på tur har vi innimellom brukt den gamle kombivognen. 3- hjulinger tar ofte liten plass når de legges sammen -det er kjekt. Videre er de ofte ikke så stive (har fjæringer) så de er gode å ha på tur. Selv synes jeg de ser skrekkelige ut, men det er nå meg, da ;-) Barn bruker vogn ganske lenge. Skal jenta di gå i barnehage? Da trenger hun kanskje en stor vogn hun kan sove i på dagtid. Dette gjør noen barn lenge -kanskje til de blir tre år. Avogtil er man på tur, og da er det kjekt å ha vogn når småttisene blir slitne. På den måten kommer man seg jo på lengre turer også. Og i dag er det 17. mai, og i tog sammen med barnehagen var det veldig kjekt med vogn for min lille på 2 år og 8 mnd. Hvis jeg skal få gi deg noen råd ville jeg ha lagt vekt på dette: At ryggen kan legges helt ned så jenta di kan sove i den. At ryggen er lang. At kalesjen dekker på sidene. At den ikke er for stor og tung. At den har fjæring og gjerne luftdekk. At den har plass til lange føtter når barna sitter. Og kanskje det hadde vært kjekt med en bitteliten paraplytrille (kjøpesentertrille) innimellom også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå