Gå til innhold

Nei dessverre, nok en gang.

Anbefalte innlegg

Negativ test hva mer kan jeg si. hcg på null. bedre lykke neste gang.

jeg er sliten å lei. men skal prøve å samle krefter til å reise på ferie i morgen, og så samle krefter til en ny runde i august, rekker visst ikke noe før pga sommerferie.Jeg hadde så lyst å komme hjem med gode nyheter men den gang ei, sånn er livet, jeg vet at dere mer enn andre skjønner hvordan det er.

store tårer,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5069812-nei-dessverre-nok-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sailor...

Det var triste nyheter ;-( Kan godt forstå at du hadde gledet deg til å komme hjem og fortelle om nyheten... Men saml sammen det du har av krefter og reis på ferie. Dere fortjener å pleie dere selv og hverandre i kjærlighetens tegn etter dette. Kos deg på ferie og lykke til i august :-) Da er det din tur vet du!!!

Stor god klem fra

Så søte dere er. Det gikk så bra igjennom alle AIH og overstimulering og alt men nå er jeg utkjørt. må si det varmer og ha dere her, selv om jeg jo ikke vet ordentlig hvem dere er. takk for omtanke og klemmer. Nå drar vi hjem til Norge i morgen tidlig så en tur til Hellas. Jeg blir nok borte herfra i noen uker (iallefall en mnd). så jeg håper at det er mange positive tester og lykkelig historier hos dere alle når jeg kommer tilbake. Vi her inne vet hva det vil si og vi fortjener så inderlig å bli gravide, sånn er livet urettferdig, men jeg/vi har bestemt oss for å ha det godt vi er lykkelige sammen og det hjelper mye. Nå skal kose oss i ferien og om noen dager går det nok greit og møte venner og familie med mager og småbarn (selv om jeg akkurat nå har lyst å ligge under dyna stortute og deppe for meg selv.)

lykke til!!!

sommerklem

Annonse

Det var trist å høra Sailor.. Vil bare få gi deg ein god klem - " Smilet klemmer";)

Veit kor trasig det er, er og ein av de 70% som fikk negativ test til tross for superbra egg som blei satt inn..

Ønsker deg ein riktig god ferie i Norge og Hellas! Så får du samle krefter slik at du er tilbake til dyst etter ferien;)

Nok ein klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...